Tech Business Stiri

SmartBill lansează Rețeaua, transfer instant de documente între antreprenori

15 mart. 2021 2 min

SmartBill lansează Rețeaua, transfer instant de documente între antreprenori

Reading Time: 2 minute

Sute de mii de documente sunt emise zilnic, de către mii de companii din România. Iar procesul de înregistrare manuală a acestora înseamnă și mai mult timp valoros, ce ar putea fi folosit mai productiv. SmartBill rezolvă această problemă printr-o nouă soluție digitală, disponibilă din această lună tuturor celor 50.000 de antreprenori care fac parte din ecosistem: Rețeaua SmartBill.

SmartBill evoluează, astfel, și le oferă abonaților transfer instant de documente, ce pot fi înregistrate cu un click sau trimise înapoi pentru revizuire printr-un mesaj. Asemănător cu principiul unei rețele sociale, Rețeaua SmartBill facilitează comunicarea între companii prin stabilirea unei conexiuni directe, ce este validată odată cu acceptarea primului document trimis de către un furnizor spre client. Odată realizată conexiunea, următoarele documente vor putea fi trimise și preluate automat, salvând tot timpul petrecut altfel cu înregistrări manuale, fie că este vorba de cheltuieli sau recepții.

„Pentru noi, cei din SmartBill, interconectivitatea înseamnă, înainte de orice, viziune și definește mediul de business pe care ne străduim să îl construim în România – sănătos, în pas cu tehnologia și sigur, facilitând fluxul de informații dintre participanții la operațiunile de business prin intermediul automatizării, economisind astfel timp prețios antreprenorilor și permițând eliminarea task-urilor repetitive manuale”, spune Radu Hasan (foto), Co-Fondator & CEO SmartBill.

Mod de funcționare

Avantajele sunt și mai mari dacă antreprenorii folosesc soluția de Gestiune și înregistrează NIR-uri, deoarece nu mai trebuie introduse produs cu produs, ci sunt preluate integral la transmiterea prin Rețea. În plus, pentru ca managerii să aibă permanent o imagine de ansamblu asupra actelor, o notificare este trimisă către aceștia de fiecare dată când au loc acțiuni prin intermediul platformei. Astfel, vor ști mereu ce documente trebuie înregistrate sau care prezintă anumite probleme, ce operațiuni sunt efectuate pe ele, chiar și când sunt lucrate de către colegi, iar orice acțiune realizată pe un document, în special dacă sunt necesare revizuiri, este vizibilă ambilor parteneri.

De asemenea, pentru că toate operațiunile au loc prin SmartBill, riscul de a fi pierdute acte este eliminat, iar identificarea lor în gestiune se face cu o simplă căutare, la fel ca pe Internet. Adoptarea Rețelei SmartBill este gratuită pentru toți utilizatorii ecosistemului, iar utilizarea platformei nu va implica niciodată costuri suplimentare

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: