Incepand cu luna martie, Lidl are un nou slogan: “Meriti sa fii surprins” si o noua campanie de comunicare se debuteaza cu un spot-manifest, prin care este expusa filosofia de brand.
Spotul a fost realizat in colaborare cu regizorul danez Rune Milton.
In mediul online mesajul va fi sustinut pe noua platforma dedicata, www.surprize.bucatarialidl.ro. Aici, romanii sunt invitati sa descopere, pe rand, surprizele pe care Lidl Romania le-a pregatit pentru ei. Mai mult, incepand cu 10 martie, acestia ii vor putea surprinde pe cei dragi, cu ajutorul lui Andrei Aradits si al lui Chef Florin Dumitrescu.
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…
După o investiție de aproape un milion de euro, la începutul anului viitor, brandul Maidan va inaugura un nou spațiu…
Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, continuă procesul de expansiune la nivel național și inaugurează al…
Le Manoir invită iubitorii de gastronomie fină să descopere o selecție de vinuri, delicatese și cadouri gourmet în cel mai…
6 din 10 români sunt supraponderali sau obezi, arată studiul cantitativ „Incidența obezității în rândul populației din România”, realizat în…