Platforma de video streaming SkyShowtime se lansează în România simultan cu alte 19 țări, între care Albania, Cehia, Ungaria, Kosovo, Macedonia, Polonia şi Slovacia. Reprezentanţii companiei anunță că preţul unui abonament va fi de 3,99 de euro, iar SkyShowtime va fi disponibil pe piața locală din 14 februarie.
Platforma oferă premiere TV ale unor filme semnate de Universal Pictures şi Paramount Pictures, seriale cu scenarii originale şi exclusive, conţinut pentru copii şi familie şi o selecţie de titluri de la Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios şi Peacock. SkyShowtime va prezenta, de asemenea, producţii originale locale, documentare şi programe speciale de pe pieţele sale.
„Lansarea SkyShowtime în opt pieţe noi este un mod incredibil de a începe anul. Aceasta este cea mai mare lansare a noastră de până acum şi sunt extrem de încântat să contribui la construirea succesului continuu al platformei, care a fost deja lansată în ţările nordice, Ţările de Jos, Portugalia şi o parte a regiunilor Adriatice. Am încredere că noul nostru public din Europa Centrală şi de Est se va bucura de gama extraordinară de seriale şi filme pe care le oferim la un preţ avantajos. De asemenea, ne face o mare plăcere să readucem în Europa Centrală şi de Est seriale îndrăgite cu scenarii originale.”, anunță CEO-ul SkyShowtime, Monty Sarhan.
Ford a prezentat modelul full electric Puma Gen-E, care este asamblat la uzina companiei din Craiova, folosind propulsorul electric produs…
Asociația Analiștilor Financiar-Bancari din România (AAFBR) a ales un nou Consiliu Director pentru un mandat de doi ani, respectiv până…
Ioana Zamfir, CCO al MRM România, este singura reprezentantă a României în recent anunțatul Grand Jury al Gerety Awards 2025,…
Violența împotriva femeilor rămâne o problemă majoră în România, reflectată de statistici alarmante. În 2022, au fost raportate peste 26.000…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research a analizat atitudinile și preferințele românilor referitoare la produsele în ediție limitată de Crăciun, evaluând factori…
În 2024, românii au preferat să își facă mai des cumpărăturile casnice online, comenzile de la supermarket crescând cu 40%…