SKOL şi MullenLowe introduc cel mai scurt termen de valabilitate pentru bere
Reading Time: < 1 minutAşa cum o vară trebuie trăită din plin, o bere nepasteurizată trebuie consumată cât mai proaspătă. SKOL Nepasteurizat vine cu un termen de valabilitate foarte scurt, de doar 12 săptămâni.
„SKOL Nepasteurizat aduce un plus de prospeţime pe piaţa locală, introducând cel mai scurt termen de valabilitate pentru bere, 12 săptămâni. Prin această lansare, continuă să le propună consumatorilor români noi gusturi și senzații, iar campania de comunicare realizată de MullenLowe subliniază caracterul inovator al acestui produs, precum și importanța de a-l savura cât mai repede”, spune Paul Markovits, Marketing Manager, URBB.
Pentru a pune în valoare atributul de bază al noului SKOL Nepasteurizat, MullenLowe a realizat un spot TV în care fiecare comandă se transformă într-o cursă contracronometru pentru prospețime. Acesta poate fi vizionat aici.
„Pentru lansarea SKOL Nepasteurizat am vrut să ne concentrăm pe un mesaj simplu, ușor de înțeles de către consumatori: ‘atât de proaspătă încât…’, mesaj derivat chiar din produs. SKOL Nepasteurizat este singura bere care are curajul să vină cu un termen de prospețime de 12 săptămâni, deci poziționarea are tot sensul din lume. Iar nouă ne plac clienții curajoşi”, explică Eugen Suman, Executive Creative Director, MullenLowe.
Campania se desfășoară în perioada iunie – decembrie și, pe lângă TV, mixul de canale este completat de OOH, online şi in-store.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz