Simona Simon, în juriul de PR de la Cannes Lions 2019
Reading Time: 2 minuteGroup Creative Director-ul McCann PR, Simona Simon, este cea care va reprezenta România în juriul de Relații Publice al Cannes Lions 2019, urmând să evalueze lucrările ce se vor califica pe lista scurtă.
Pe lista nominalizărilor din România s-au mai numărat Dorian Ilie (Rogalski Damaschin) și Andrei Cohn (Cohn & Jansen), ambele agenții fiind posesoare de Gold Lion.
Simona Simon coordonează din perspectiva creativă conturile de FMCG ale agenției (Coca Cola, Strauss Group, Coca Cola HBC, CCC Shoes, Carrefour). Anterior, a fost Senior Copywriter, poziție din care a dezvoltat strategii de comunicare online și a pus umărul la dezvoltarea de website-uri și aplicații mobile pentru branduri internaționale și locale precum Anchor Group, Hyundai România, Nestle Infant Nutrition, Unilever, Țiriac Holdings, Unicef, British Council sau OPEN-ul Venice Biennale.
”În urmă cu aproape o decadă, în urma cursurilor la The Alternative School for Creative Thinking, Simona s-a calificat pentru experiența Cannes Lions, care a inspirat-o și a motivat-o să țintească departe. În 2019, talentul și rezultatele au plasat-o în postura de jurat, evaluând înscrierile pentru shortlist la categoria PR Lions”, declară Teodora Migdalovici, ambasadorul festivalului în România și fondatorul The Alternative School.
Simona Simon este absolventă de Arte. A invățat să conducă camioane la 18 ani, sare cu parașuta, trage cu arcul și o găsești adesea la jocurile de airsoft, într-un scenariu MilSim (military simulation), echipată complet si cu arma in mână. A urmat ”Cursul pentru jurnaliști care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apărării Naționale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operații Speciale, din cadrul Batalionului 610.
În 2019, România mai are alți 3 jurați ce vor evalua listele scurte la alte categorii ale festivalului – Brand Experience & Activation, Media si Direct.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz