Simona Panait, Samsung, la Zilele Biz: #AllOut – Platforma Generației Z
Reading Time: < 1 minutGenerația Z, tineri cu vârsta cuprinsă între 15 și 24 de ani, rerepzintă o generație în căutare de adevăr și obiective; o generație care nu se sfiește să chestioneze lucrurile din jur; care pune accent pe exprimarea identitătii și care evită etichetele fluidotatea; în sfârșit, o generație caracterizată de fluiditate, a precizat Simona Panait, Marketing & Online Director la Samsung Electronics România and Bulgaria, în cadrul Zilei de Media și Marketing de la Zilele Biz 2022.
De asemenea, e vorba de tineri care nu se feresc ”să faulteze branduri care nu sunt autentice”. Zonele lor de interes ”nu sunt hobby-uri, ci valori care îi caracterizează și în jurul cărora își construiesc viețile. Își petrec timp (90%), în social media, care e o valoare adăugată și de acolo își iau idei sau chiar își caută un loc de muncă”, a adăugat reprezentanta Samsung România.
Samsung pentru Gen Z
Un sondaj recent, în rândul tinerilor din Generația Z, arată ce înseamnă pentru ei brandul Samsung:
- smart, inteligent, dar bătrân și deloc distractiv
- brand pentru cei în vârstă
- nu face parte din conversațiile lor zilnice
- nu e popular
- prea concentrat pe produse
#All Out – Platforma Generației Z
Cea mai conectată generație, Gen Z, are din acest o platformă integrată de comunicare – #AllOutbySamsung. Sub platforma All Out, Samsung și-a propus să aducă proiecte creative care să răspundă diferitelor pasiuni ale Gen Z (content, gaming, muzică, fashion, film etc.) și care să servească drept sursă de inspirație pentru ei, a arătat Simona Panait.
Gen Z sunt prezenți și activi aproape pe toate platformele de social media: Instagram, YouTube, TikTok, Twitch, prin urmare Samsung vine către ei printr-un mix de canale. De altfel, există proiecte lansate doar pe Twitch sau challenge-uri care merg pe TikTok.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz