MarComm BizRemote by certSIGN Interviuri Publicitate

Silviu Nedelschi, Publicis România: Noua paradigmă înseamnă mai multă responsabilitate pentru fiecare creativ în parte

15 iun. 2020 2 min

Silviu Nedelschi, Publicis România: Noua paradigmă înseamnă mai multă responsabilitate pentru fiecare creativ în parte

Reading Time: 2 minute

În primele două luni de work from home, echipa Publicis România a dezvoltat 25 de campanii, ceea ce dovedește că ”paradigma remote” funcționează, spune Silviu Nedelschi, Executive Creative Director la Publicis România, parte din  Publicis Groupe România.

Cum v-ați adaptat la noul context?

A fost nevoie să ne adaptăm repede schimbării. Atât de repede, încât clienții să nu resimtă în ceea ce livra agenția vreo sincopă sau pierdere de ritm. Noua paradigmă a dat mai multă responsabilitate fiecărui creativ în parte – din moment ce nu mai lucram într-un spațiu comun, acolo unde ideile și execuțiile sunt rafinate în fiecare moment de toată echipa. Am imprimat procesului de lucru un flux puțin diferit, dar în final am obținut aceleași rezultate cu care să fim și noi, și clienții multumiți. “Paradigma remote” funcționează deci, iar exercițiul ăsta prin care am fost nevoiți să trecem cu toții se dovedește o soluție viabilă în continuare. Mă bucur că am învațat s-o facem si pe asta, ca echipa.

Ce proiecte ați dezvoltat în ultimele luni?  

Am reușit să adaptăm nevoile brandurilor la contextul atât de sensibil și atipic din ultimele luni și am menținut relevanța acestora în viața profund schimbată a consumatorilor. Dar, mai important decât atât, am răspuns împreună cu foarte multe branduri din portofoliu la întrebarea “Cum putem ajuta?”.

În lunga listă de campanii semnate de Publicis în ultima perioadă – 25 de campanii în două luni – amintesc de platforma “Redeschide pe OLX” menită să ajute afacerile locale și #RefreshPeOLX care a adresat nevoia de simplificare a locuinței în condițiile carantinei – totul aliniat la un format “refreshed”, dat de propria rebranduire.

Visa s-a alăturat campaniei de solidaritate #SusținemAfacerileMici, în contextul în care multe afaceri trec printr-un moment extrem de dificil.

OMV a adus un mesaj de speranță și o nouă campanie de imagine sub mesajul “Pentru noi începuturi, împreună”. Kinder a propus un nou format online “Surpriseshowacasa” prin care părinții și copiii au învățat să valorifice la potențial maxim joaca împreună în spațiul restrâns al dormitorului.

Am realizat nu mai puțin de 14 spoturi TV pentru platforma online yourfreedom.ro a JTI – toate filmate în sistem “remote”.

Am semnat campania Timișoreana #Separațidarîmpreună în urma căreia s-a donat un milion de lei către Crucea Rosie.

”Respect pentru linia întâi” – titlu care explică totul – o inițiativă salutară semnată de Arctic și Publicis Dialog.

Carrefour s-a implicat prin platforma #PuneUmărul care a oferit un spațiu comun inițiativelor de ajutor și oamenilor de bine, precum și campania #BeSafeAtHome care a avut ca mare obiectiv siguranța familiei acasă.

Raiffeisen Bank a susținut importanța de a rămâne uniți, printr-un mesaj emoțional de campanie de imagine “Tomorrow is still about togetherness”, precum și prin seria “Eroii dintre noi” – cu poveștile epice ale unor oameni simpli.

Burger King, Visa, Orange, Peroni, Renault, Ursus Breweries, Reckitt Benckiser sunt alte branduri care nu au dormit și au comunicat contextual, în funcție de interesul respectiv de marketing.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: