Marketing

SIGNAL IDUNA își continuă strategia de consolidare pe piața din România cu o nouă campanie de repoziționare

Reading Time: 3 minute

SIGNAL IDUNA își continuă strategia de consolidare pe piața din România și lansează campania de repoziționare a brandului „Cu siguranță, totul e posibil”. Cu o experiență solidă și o echipă dedicată, SIGNAL IDUNA își asumă angajamentul, prin cele două companii de sănătate și viață și de asigurări generale, de a furniza o gamă completă de soluții de asigurare, acoperind toate nevoile atât pentru persoanele fizice, cât și pentru companii și angajații acestora.

Odată cu aniversarea a 15 ani de prezență în România, SIGNAL IDUNA, liderul pieței de asigurări de sănătate din România, a marcat un pas semnificativ în evoluția sa, devenind un furnizor de asigurări care vine în întâmpinarea oricărei nevoi de protecție a românilor.

Pentru familii, compania oferă protecție financiară pentru boli grave, intervenții chirurgicale și tratamente, asigurări CASCO și de călătorie, precum și asigurări pentru locuință și bunuri sau de răspundere profesională pentru diverse categorii de profesioniști.

Pentru companii, oferă soluții de protecție în segmentele sănătate, viață, accident pentru angajați, dar acoperă și aspecte esențiale ale afacerilor, de la echipamente esențiale la structuri fizice ale clădirilor sau construcțiilor, garantând o acoperire cuprinzătoare.

Mesajul central al campaniei: „Cu siguranță, totul e posibil” reflectă hotărârea SIGNAL IDUNA de a furnizarea soluții specializate și personalizate, adaptate cu precizie nevoilor specifice ale fiecărui client. Acest mesaj are două valențe diferite, la fel de importante: subliniază importanța siguranței în diverse situații de viață și încurajează oamenii să trăiască fără griji, cu condiția esențială de a avea protecție asigurată.

Abordarea campaniei reflectă o promisiune fermă de parteneriat, oferind încredere prin soluțiile de asigurare propuse și un sprijin solid în fața imprevizibilului. SIGNAL IDUNA se angajează să fie alături de clienți, parteneri și angajați în orice situație.

”În contextul unei lumi în schimbare accelerată, reafirmăm angajamentul nostru față de flexibilitate și agilitate, reflectate în investiții continue în tehnologie și dezvoltarea resurselor umane. Prin această campanie, ne dorim ca fiecare client să fie pe deplin informat că SIGNAL IDUNA are soluții specializate, personalizate și accesibile ce răspund nevoilor lui diverse. Valorile noastre – ambiție, calitate și siguranță devin tangibile în serviciile pe care le oferim. Suntem hotărâți să construim un viitor sigur și prosper, în care asigurările devin esențiale pentru protejarea vieții, sănătății și bunurilor tuturor românilor.”, menționează Tiberiu Maier, CEO, SIGNAL IDUNA.

Noua abordare a strategiei de comunicare evidențiază importanța conștientizării asupra asigurărilor pentru protejarea vieții, sănătății și bunurilor. Ofertele variate și flexibile ale asigurărilor pot fi acum personalizate pentru a se potrivi fiecărei nevoi individuale. De asemenea, accesul facil la aceste servicii, disponibile prin intermediul aplicațiilor mobile, este simplu și convenabil, oferind clienților flexibilitate în gestionarea acestora, de oriunde și oricând.

Astfel, noul slogan, „SIGNAL IDUNA. Exact ce am nevoie!”, subliniază atenția acordată diverselor exigențe ale publicului și angajamentul de a oferi exact soluțiile necesare pentru protejarea sănătății, bunurilor și viitorului fiecărui client.

Despre SIGNAL IDUNA

Fondat în urmă cu peste 110 ani, Grupul SIGNAL IDUNA, unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Germania și-a câștigat o reputație excelentă ca furnizor puternic și de încredere pentru asigurări și servicii financiare, oferind o gamă largă de soluții (asigurări, servicii bancare și investiții) clienților individuali și corporate. În prezent, SIGNAL IDUNA este prezentă pe piețele de asigurări din Germania, Polonia, Ungaria și România.

Pe piața locală, SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE și-a început operațiunile în anul 2008. În 2022, compania a achiziționat companiile ERGO de pe piața românească, în 2024 finalizând procesul de rebranding în SIGNAL IDUNA ASIGURĂRI. În prezent, portofoliul SIGNAL IDUNA în România include: asigurări private de sănătate, viață și accident pentru familii și companii.

Conduita comercială a SIGNAL IDUNA este orientată către succesul pe termen lung și se bazează pe satisfacerea nevoilor clienților și pe dezvoltarea pieței, pe inovație și independență financiară.

Romanita Oprea

Recent Posts

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

o oră ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

4 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

5 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

7 ore ago

E.ON România și Asociația Zi de BINE colaborează pentru prevenirea consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor

E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…

8 ore ago

Lidl continuă proiectul Pâine și Mâine derulat de World Vision România

În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…

8 ore ago