Sigla si Lozinca de la Brandtailors
Reading Time: < 1 minutAgentia de consultanta si design de brand Brandtailors a lansat Sigla si Lozinca, o divizie de business noua care se adreseaza antreprenorilor aflati la inceput de drum si IMM-urilor din Romania.
Noua divizie are propria echipa de creatie si este condusa de Alina Cranga din pozitia de Director Executiv. Anterior acestei provocari, Alina a asigurat managementul proiectelor pentru clientii Brandtailors timp de peste 6 ani.
Investitia in lansarea diviziei se vor ridica la 60.000 de euro in primele 12 luni si vizeaza rezolvarea a aproximativ 50 de proiecte de branding dedicate in mod special companiilor mici, profesionistilor independenti si start-up-urilor.
In cei 10 ani de prezenta pe piata din Romania, Brandtailors a lansat aproape 200 de proiecte de branding si design, punandu-si amprenta asupra dezvoltarii a peste 90 de branduri din 48 de industrii diferite.
Printre clientii Brandtailors se numara: Albalact, Fabryo, Agricola, Tymbark Maspex, Teamnet, TiriacHoldings, Carpatina, Intact Media Group, Kandia, Petrom, Pepsico, Tetra Pak, Interstar, Lactalis, Scandia Food, Azuga Waters si Titan.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz