Analize

Si ieri. Si azi. Si maine

19 iul. 2012 2 min

Si ieri. Si azi. Si maine

Reading Time: 2 minute

<p> <strong>Ca urmare a succesului de anul trecut, PepsiCo continua campania retro si a decis sa tripleze cantitatea de sticle pusa in vanzare. De altfel, campania, parte a unei strategii de construire a romanismului marcii, va continua atat timp cat consumatorii vor rezona cu mesajul transmis. </strong></p> <p>  </p> <p> Din iulie anul acesta, o luna plina de asocieri cu evenimente sportive, Pepsi a continuat pe linia retroinitiata anul trecut. Principalul mediu de comunicare al campaniei continua sa fie sticla in sine, relansata in editie limitata. Noutatea anului acesta este ca numarul de locatii unde sticla va fi distribuita nu a fost limitat. Este o campanie care ar trebui sa functioneze foarte mult in strada si de aceea principalul mediu de comunicare este OOH (incluzand si  ranzit), in paralel cu spot TV si social media printr-o aplicatie pe pagina Pepsi Romania.</p> <p>  </p> <p> Datorita succesului de anul trecut, compania a decis sa tripleze cantitatea de sticle pentru acest an, ceea ce inseamna ca va creste si numarul de clienti din HoReCa care vor avea sticla de Pepsi-Cola la vanzare. Anul trecut, compania a pus in vanzare in jur de un milion de sticle de Pepsi, adica aproximativ 30% din vanzarile Pepsi la sticla nereturnabila din timpul verii. In plus, datorita cererilor clientilor care isI doreau sa cumpere sticle de Pepsi pentru a le colectiona, incepand din august aproximativ 10% din cele un milion de sticle realizate special pentru campanie au intrat in supermarketuri sub forma unui multipack aniversar. In ceea ce priveste numarul de locatii de unde sticlele de Pepsi-Cola “vintage” au putut fi cumparate, daca anul trecut au fost de 1.000 de unitati HoReCa, anul acesta acestea vor fi disponibile in 3.000 de terase si baruri.</p> <p>  </p> <p> In esenta, campania continua in jurul ideii de “Si Ieri. Si Azi”. Sticla si mesajul nu trebuie schimbate, pentru ca la ele vibreaza mai multe generatii de consumatori. “Pepsi. Si Ieri. Si Azi” va fi o campanie ciclica, pe care  PepsiCo o va derula atat timp romanii vor rezona la ea si isi va dovedi rezultate bune in imaginea brandului si in vanzari. Spre deosebire de anul trecut, a fost pus un accent mai mare pe “Azi” in vizualurile campaniei. Pentru campania din acest an, tinerii prezentului au fost implicati mai mult decat in 2011, cand doar li s-a prezentat bucuria de a trai  specifica vremurilor de altadata. “Pepsi-Cola. Si Ieri. Si Azi” vorbeste atat pe limba tinerilor din ziua de azi, cat si pentru parintii lor, tinerii din perioada ’70- ’80. Spune aceeasi poveste, despre bucurie si tinerete, doar unghiurile din care este privita difera astfel incat fiecare dintre cei implicati sa se poata regaseasi cat mai bine.</p> <p> <strong>Citeste si:</strong></p> <p> <strong><a href=”http://www.revistabiz.ro/transfer-intre-generatii-645.html”>Transfer intre generatii</a><br /> <a href=”http://www.revistabiz.ro/bucuria-de-a-trai-nu-tine-de-varsta-643.html”>Bucuria de a trai nu tine de varsta</a><br /> <a href=”http://www.revistabiz.ro/revolutia-retro-642.html”>Revolutia retro</a></strong></p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: