Un design deosebit începe cu naturalul. De la bugete mai mici până la bugete pentru amenajări de lux, piatra naturală poate satisface cele mai exigente idei, de asemenea poate oferi, în fiecare zi, un mediu inspirational acasă.
Stona a venit în ajutorul clienţilor ce îşi doresc un design distins şi durabil cu piatră naturală inaugurând un showroom în Bucureşti, şoseaua Pipera, nr. 48. Acest spaţiu a fost conceput şi construit pentru cumpărători. În acest spaţiu orice client poate simţi ce înseamnă piatra naturală, cum îmbină aceasta tradiţionalul cu modernul, confortul cu eleganţa, coloristica cu textura deopotrivă, clientul putând lua cea mai înţeleaptă decizie, arată compania, într-un comunicat de presă.
Pe 12 aprilie a avut loc un eveniment în care le-a fost prezentată vizitatorilor această adevărată galerie de marmură, granit, travertin, calcar, ardezie, onix. Cumpărători împreună cu arhitecţi designeri şi jurnalişti au petrecut o seară într-un ambient primitor alături de echipa Stona ce i-a aşteptat pe vizitatori cu #povesteapietreinaturale. O seară fascinantă, încărcată cu informaţii despre acest produs care spune istoria pământului.
Acordurile melodioase de pian, vinurile atent selecționate, alături de gustările speciale au creat cadrul perfect pentru descoperirea poveştii pietrei naturale, aşa cum le place celor din echipa Stona să spună.
Stona este divizia de retail a Algabeth Stone Group, companie cu o experiență de peste 20 de ani în domeniu, ce deține 6 cariere în întreaga lume și peste 15 cariere în cooperare exclusivă, cu export în peste 80 de ţări.
În prezent, compania este în expansiune continuă, având un spaţiu de expunere de peste 70.000 de mp, cu cel mai mare stoc din România, ce depăşeşte 300.000 de mp din peste 500 de modele de piatră naturală.
Showroom-ul Stona a apărut din nevoia de a aduce împreună o comunitate pasionată de piatra naturală, specialişti din domeniul arhitecturii, designului de interior şi al construcţiilor. Mai multe informații despre cele mai noi modele de piatră naturală pe www.stona.ro.
Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…
Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…
Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…