Stiri

Sezamo: crește interesul clienților pentru produsele ECO. 3 din 5 coșuri conțin cel puțin un produs ECO

5 iul. 2024 3 min

Sezamo: crește interesul clienților pentru produsele ECO. 3 din 5 coșuri conțin cel puțin un produs ECO

Reading Time: 3 minute

Supermarketul online Sezamo anunță dezvoltarea sortimentului ECO ca urmare a creșterii interesului clienților: 3 din 5 coșuri conțin cel puțin un astfel de produs. Cea mai mare creștere a sortimentului se înregistrează pe partea de fructe și legume, unde supermarketul online a crescut numărul de articole listate cu 37% față de anul precedent. În plus, aproximativ 30% din vânzările de fructe și legume sunt produse ECO, un procent semnificativ mai mare comparativ cu magazinele tradiționale.

Printre cele mai vândute produse ECO din categoria fructe și legume se numără roșiile, cireșele, ardeii, afinele și dovleceii. 

În oferta Sezamo se regăsesc în prezent peste 1500 de produse ECO din 12 categorii: Fructe și legume, Carne și pește, Lactate și refrigerate, Brutărie și patiserie, Mezeluri, Băcănie, Băuturi, Congelate, Mama și copilul, Detergenți, Cosmetice și Menaj.

„Interesul clienților pentru produse ECO este în creștere, în special pe partea de fructe și legume, iar asta ne bucură și este o confirmare că decizia noastră de a colabora cu micii fermieri, cu fermierii artizanali, a fost una foarte bună. Astfel putem aduce clienților produse proaspete chiar și la 6 ore de la recoltare, transformând conceptul <from farm to table> într-o experiență constantă”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

Sezamo a adăugat recent în portofoliul său o serie de produse ECO noi precum mixul de roșii de la Nasul Rosu, “Cloșca și puii”, care include soiuri variate de roșii, dar și fructe de sezon de la Livada Domniței, precum căpșuni, zmeură, mure și caise. Alte noutăți includ afine BIO de la Merry Berry și produse BIO de la Coșul cu Fructe, precum căpșune, vinete, roșii și verdețuri. De asemenea, Sezamo a început colaborarea cu un nou furnizor de cireșe BIO, Erika, și a adăugat în oferta sa avocado, lămâi și cartofi dulci din import. În domeniul verdețurilor, a introdus fenicul, salvie, apio, rucola și valeriană.

„Colaborarea cu micii producători locali este simplificată la Sezamo. Producătorii pot accesa o rubrică specială pe site-ul nostru, și putem începe colaborarea în câteva zile. Le oferim o piață de desfacere targetată și informații detaliate despre preferințele clienților, precum și garanții de achiziție pe termen lung, facilitându-le astfel planificarea și investițiile”, a adăugat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.

„Parteneriatul cu Sezamo a fost exact ceea ce aveam nevoie pentru a duce produsele noastre ECO către publicul larg din București și Ilfov. Cu susținerea Sezamo și fără presiunea de a avea o anumită cantitate de stocuri sau frecvență precum în retailul tradițional, putem oferi clienților fructe și legume autentice, care cresc natural, în ritmul lor, cu gust și miros de neegalat”, a declarat Dan Constantinescu, proprietar ferma ecologică Nasul Roșu.

Sezamo își propune să facă produsele ECO accesibile prin politici de preț avantajoase: de la reduceri regulate, cum ar fi “cumpără BIO la prețuri convenționale”, pentru a diminua diferența de preț și a obișnui clienții și cu astfel de produse, la campanii și oferte speciale, precum campania în care oferă clienților credite în valoare de 50 de lei pentru a testa gratuit produse din „Lumea Eco”, dar și la reducerile primite în cluburile Premium și Sezamini.

Sezamo este un adevărat one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi.

Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Array

Articole pe aceeași temă: