Nielsen Brandbank și-a extins prezența globală prin lansarea serviciului în România. Mars, FrieslandCampina, Cora, Foodnet și Elan-Trio sunt doar câteva exemple dintre companiile care au ales deja Nielsen Brandbank drept furnizorul lor de conținut de produse digitale.
Industria FMCG asistă la o evoluție accelerată a comerțului electronic. Vânzările totale din e-commerce sunt prognozate să crească cu 13% în 2021 (conform eMarketer 2020, Total Retail), noul coronavirus grăbind adoptarea cumpărării din online și digitalizarea magazinelor. Cumpărătorii de astăzi devin din ce în ce mai conectați la căutarea și cumpărarea online iar informațiile corecte și complete despre conținutul produselor sunt esențiale pentru finalizarea achiziției online și fidelizarea cumpărătorilor.
„Nielsen Brandbank este soluția ideală pentru piața eCommerce, cu un content calitativ poți ajuta vânzările să crească cu un procent estimativ de 30%, creezi fidelitate și vizibilitate produselor și poți atinge un CTR ridicat în timpul campaniilor! Împreună reușim să livrăm calitate prin împărtășirea feedback-ului constant!”, spune Georgiana Petcu, Key Account Manager & eCommerce MARS România
Nielsen Brandbank vine în România cu peste 20 de ani de experiență în furnizarea de soluții end-to-end, conectând cumpărătorii la cele mai actualizate, corecte și relevante conținuturi digitale, care fac bunurile de consum mai vizibile și mai atractive. În prezent lucrând cu 52.800 de furnizori și peste 700 de retaileri la nivel global, în 39 de piețe. Nielsen Brandbank se lansează acum pe piața din România pentru a sprijini legătura dintre comercianți și furnizori. Obiectivul este de a stabili colaborări cu majoritatea retailerilor din România si, pe lângă comercianții cu care am stabilit deja parteneriate, ne aflăm în momentul de față în discuții preliminarii și cu alte companii importante, de exemplu Carrefour România.
„În lumea de azi a comerțului omnichannel este esențial ca informațiile despre produse să fie corecte și coerente, atât pe canalele digitale, cât și pe cele fizice. Suntem încântați să ne extindem acoperirea globală în România. Cu soluțiile end-to-end ale Nielsen Brandbank, dificultățile gestionării și distribuirii conținutului de produs vor fi eliminate, iar comercianții și furnizorii se vor putea concentra asupra cumpărătorilor lor, oferind experiențe de cumpărare excepționale,” a menționat Mike Nickituk, Director General Global Nielsen Brandbank.
Nielsen Brandbank va colabora cu retailerii și producătorii pentru a-i sprijini pe drumul lor către digitalizare, oferindu-le soluția optimă pentru a crea și distribui conținut de produs digital pe orice canale. Serviciul oferit permite înregistrarea conținutului de produs (imagini de calitate, informații complete de pe eticheta și detalii de marketing despre produs) prin procese de automatizare standardizate. Nielsen Brandbank oferă cumpărătorilor acces la o informație convingătoare și robustă despre produse, sprijinind în același timp și comercianții și mărcile pe calea lor către digitalizare.
Credit foto: Photo 138534565 © Pop Nukoonrat – Dreamstime.com
SeedBlink, platforma all-in-one de equity management și investiții, intră într-o nouă etapă a dezvoltării cu Andrei Dudoiu, până acum președinte…
Veniturile totale ale firmelor din România au crescut de 6,5 ori în ultimii 15 ani, de la 400 miliarde de…
LIFE IS HARD, prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo (simbol LIH), prezintă rezultatele financiare și operaționale…
Schneider Electric și Saint-Gobain, lider în construcții ușoare și sustenabile, și-au unit forțele pentru a implementa primul sistem de automatizare…
Cum arată azi construcțiile responsabile și cum vor arăta ele în viitor, Biz a căutat să afle de la Tamara…
Garanti BBVA și Fondul European de Investiții (FEI) au semnat un acord strategic, prin care oferă garanții de minim 30…