Serviciu KLM cu multe like-uri
Reading Time: < 1 minutKLM a lansat recent un serviciu prin care ofera informatii pasagerilor prin Facebook Messenger, devenind astfel primul operator aerian care comunica cu pasagerii prin mesageria celebrei retea de socializare.
Operatorul aerian KLM a introdus, de la inceputul acestei luni, o optiune prin care pasagerii pot primi direct pe Facebook Messenger confirmarea rezervarii, cartea de imbarcare si verificarea statusului zborurilor. Compania olandeza devine astfel primul operator aerian din lume care isi extinde serviciile disponibile prin intermediul Facebook Messenger. Pe langa posibilitatea de a primi detaliile zborului pe e-mail sau SMS, de luna aceasta pasagerii vor putea opta pentru primirea acestora pe celebra retea de socializare.
Mai mult, pasagerii care au intrebari pot contacta compania direct prin mesageria Facebook, 200 de agenti fiind disponibili 24 de ore din 24, in 13 limbi diferite, formand astfel cea mai mare echipa de social media din lume. Serviciul de Messenger va fi disponibil tuturor clientilor KLM care rezerva bilete prin intermediul KLM.com si care opteaza pentru primirea informatiilor prin Messenger.
“Dintotdeauna KLM a fost o companie extrem de legata de pasagerii sai. Ne caracterizeaza empatia si tinem foarte mult la experienta fiecarui pasager in parte. De aceea, chiar si prin pagina de Facebook dedicata fanilor din Romania – KLM Romania, incercam sa oferim sfaturi de calatorie si raspunsuri la problemele persoanelor care ne contacteaza”, spune Alexandru Dobrescu, Director General Air France KLM Romania.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz