MarComm

Serviciu B2B pentru achiziționarea de echipamente sportive

Reading Time: < 1 minut

Decathlon lansează un nou serviciu B2B, destinat companiilor, școlilor, cluburilor sportive și instituțiilor publice. Prin intermediul acestuia, clienții B2B vor putea contribui la promovarea unui stil de viață sănătos, prin facilitarea accesului la sport în rândul angajaților, partenerilor, elevilor, sportivilor.

Serviciul include și oferte pentru cadouri sau carduri cadou pentru angajați, parteneri sau furnizori, echipamente pentru teambuilding-uri sportive, produse pentru mobilitate urbană, care contribuie la reducerea amprentei de carbon, precum și produse și echipamente destinate utilizării zilnice.

SERVICIUL SE ADRESEAZĂ ȘI ȘCOLILOR

Școlile pot beneficia de oferte personalizate și consultanță pentru echiparea sălilor de sport, dar și cluburilor, pentru echipamente sportive speciale.

CE OFERĂ DECATHLON B2B PARTENERILOR?

  • Acces la articole destinate practicării a peste 70 de sporturi, care respectă un raport excelent calitate-preț şi se disting pe piaţă prin calitate, fiabilitate tehnică, diversitate, creativitate și inovație în domeniul sportului.
  • Plată în decurs de 30 de zile a facturilor cu valoare mai mare de 5.000 de lei.
  • Posibilitatea personalizării produselor prin imprimare, gravare sau broderie.
  • Consultanță în alegerea produselor potrivite nevoilor de business.
  • Facilități pentru instituțiile de stat (licitații in programul SICAP).
  • Garanție conform contractului.
  • Livrare la adresa indicată de client

Comenzile pot fi plasate online de către fiecare companie, școală sau club sportiv, după consultarea catologului de produse, disponibil aici. De asemenea, comenzile pot fi plasate în fiecare magazin, iar pentru a facilita procesul de achiziție, în fiecare magazin Decathlon există un responsabil B2B, care va asigura suportul clienților pe parcursul întregului proces. 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Vom produce drone românești. Protocol semnat între ministere

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…

11 ore ago

Pi2 a fost aleasă agenția de comunicare pentru Freedom24 în România și Ungaria

Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…

11 ore ago

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

17 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

18 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

18 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

18 ore ago