SelfPay, cifră de afaceri de 42 milioane lei în primul semestru din 2019
Reading Time: 2 minuteLiderul pieței românești de stații de plată de tip self-service, SelfPay, a înregistrat în primele 6 luni ale anului în curs o cifră de afaceri de 42 milioane lei, în creștere cu 23% față de aceeași perioadă a anului trecut. Totodată, SelfPay a raportat un profit de 700.000 lei.
Evoluția indicatorilor de business obținuți de companie a avut un trend pozitiv datorită creșterii rețelei de terminale, îmbogățirii portofoliului de servicii disponibile și îmbunătățirii ratei de adopție a stațiilor de plată de către clienți.
A fost remarcată o creștere semnificativă a volumelor tranzacțiilor aferente serviciilor din industria financiară și a loialității clienților din sfera de plăți facturi.
Numărul tranzacțiilor procesate în primul semestru din 2019 s-a ridicat la 5,8 milioane de plăți, în valoare de peste 900 milioane lei, înregistrând o creștere de 130% față de perioada similară a anului 2018.
“Inovarea, calitatea și extinderea portofoliului de servicii și a rețelei de stații de plată SelfPay au fost și rămân în continuare în centrul atenției noastre. Rezultatele pe care le anunțăm astăzi se datorează acestor preocupări, completate de evoluția naturală a companiei”, a declarat Adrian Badea, CEO, SelfPay.
În plus, rețeaua SelfPay a crescut cu 26% și a depășit 4.200 de stații de plată la finalul lunii iunie 2019, spre deosebire de 3.344 de stații de plată, la finele primului semestru din 2018.
SelfPay are cea mai mare rețea de stații de plată self-service de la noi din țară, în prezent numărând 4.200 de stații de plată, cu mai bine de 120 de servicii disponibile.
Unitățile SelfPay pot fi găsite în rețelele de retail modern, centre comerciale, piețe, benzinării, unități bancare și magazine de proximitate și sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care acestea sunt deschise.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz