Self-banking-ul castiga teren in Romania
Reading Time: 2 minuteFlota de terminale bancare Keba din Romania a avut anul trecut o crestere de 35%, raportata la anul precedent, a anuntat Elena Turda, General Manager, Keba Romania.
Keba Automation, sucursala Keba AG Group, gestionează și monitorizează tehnic una dintre cele mai mari rețele de terminale din țară, cu ajutorul unei aplicații de ticketing și monitoring, dezvoltate local.
“Self-banking-ul castiga tot mai mult teren in Romania, iar KEBA este alaturi de banci in acest demers, oferindu-le cele mai inovative instrumente pentru a ajuta clientii finali sa castige timp pretios. Punem la dispozitia acestora garantia calitatii austriece, o experienta globala de 48 de ani, numeroase premii pentru inovatii, castigate la nivel international si, nu in ultimul rand, o echipa locala puternica si dedicata”, a declarat Gerhard Luftensteiner, CEO Keba AG.
Keba Automation implineste 10 ani de existenta pe piata bancara din Romania. Keba a adus conceptul de cash recycling in Europa, fiind una dintre primele companii acreditate pentru tehnologia de recirculare a bancnotelor de catre Banca Centrala Europeana. In plus, a fost primul furnizor care a introdus aceasta notiune in Romania, chiar in anul venirii sale pe piata locala si continua sa detina pozitia de lider in acest domeniu, in prezent.
Una dintre cele mai importante realizari ale companiei in ultima decada a fost aportul la un proiect de mare amploare pentru piata romaneasca de banking – Keba a sustinut o importanta institutie financiara inimplementarea unei sucursale 100% digitale, arata reprezentantii Keba. Astfel, toate operatiunile clientului bancar se realizeaza in sistem self-banking, cu ajutorul unor terminale de ultima generatie, iar actiunea este una in premiera pentru piata bancara din Romania.
“Ne mandrim cu evolutia companiei Keba in Romania si cu faptul ca am castigat rapid increderea clientilor, oferindu-le constant servicii complete, de calitate, de ultima generatie, adaptabile necesitatilor de business. Astfel, anul trecut flota de terminale din Romania a avut o crestere de 35%, raportata la anul precedent. Iar acest lucru a fost posibil prin mentinerea increderii clientilor nostri datorita cresterii continue a echipei, atat ca numar – acoperim principalele orase ale tarii – cat si din punct de vedere competente. Astfel, am dezvoltat continuu o echipa interna dedicata de software development, sustinand la nivel local intregul segment de solutii software necesare proiectelor implementate”,spune Elena Turda, General Manager, KEBA Romania.
Planurile pe termen scurt ale companiei includ dezvoltarea serviciilor din domeniul bancar, prin lansarea unei noi generatii de produse si inaugurarea unui prototip pentru cea mai inovativa si performanta solutie de self-banking.
O crestere importanta va avea loc si in domeniul serviciilor logistice. Astfel, Keba Romania are in plan dezvoltarea unui proiect foarte ambitios de automatizare logistica, ce va marca o schimbare semnificativa pentru piata locala.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz