Rețeaua regională de agenții independente de comunicare din sud-estul Europei își extinde prezența în Slovacia, după aniversarea primului an de la înființare, printr-un parteneriat cu grupul de comunicare Kreator (www.strikingback.sk/en/).
Kreator este cel mai mare grup de comunicare integrată din Slovacia, construit să livreze soluții cât mai eficiente și rapide, adaptate provocărilor actuale, a cărui structură organizațională acoperă diferite specializări de marketing și comunicare precum: analiza și sinergia datelor, creație, media, producție, evenimente, digital și performance marketing.
Începând din 2021, managementul grupului Kreator a decis să se alăture rețelei SEEnthesis, printr-un parteneriat ce își propune să transforme campaniile de comunicare în experiențe cu rezultate memorabile, urmând tendințele și nevoile pieței printr-o abordare cât mai focusată și flexibilă. Portofoliul Kreator include clienți precum: Coca – Cola, Skoda, Lidl sau Samsung.
„Crearea unui eco-sistem în care fiecare este cel mai bun în domeniul său, face parte din ADN-ul grupului Kreator. De aceea, considerăm acest parteneriat ca fiind unul strategic, ce acoperă acea parte din Europa în care vedem un potențial uriaș, în condițiile în care majoritatea companiilor din Europa Centrală se concentrează doar asupra Europei de Vest. Majoritatea agențiilor din rețea au experiență anterioară ce implică grupuri globale, dar în prezent credem că alianțele flexibile de tip challenger, având o coordonare regională, indică o mentalitate inovatoare și o eficiență mai mare pentru clienții noștri” spune Braňo Polák, co-fondator al grupului Kreator.
“SEEnthesis a fost înființat cu câteva luni înainte de pandemie – marele test al business-ului global. Cei 8 membri fondatori ai rețelei își propun să schimbe modul în care sunt gestionate campaniile de comunicare și să transforme creativitatea în experiențe remarcabile, modelate de date. Abordarea Europei Centrale, începută acum cu Slovacia, este un pas strategic, pentru a completa portofoliul de piețe pe care reteaua le acoperă și pentru a răspunde mai bine cerintelor clienților” – spune Mihaela Păduraru, Președinte SEEnthesis și Business Development Director & Partner Media Concept Store.
Președinția rețelei SEEnthesis este deservită prin rotație anuală, iar pentru 2021 această misiune a fost încredințată României, reprezentată de către agenția de comunicare Media Concept Store, ce va coordona toate activitățile rețelei.
Despre SEEnthesis
Prin alăturarea grupului Kreator, SEEnthesis reunește 8 agenții de comunicare din centrul și sud – estul Europei: New Moment Tirana (Albania), InterPartners Group (Bulgaria), White & Purple (Grecia), Media Concept Store (România), New Moment Skopje (Macedonia de Nord), Domino Communications (Serbia) și Komunikacijski Laboratorij (Croația). Această alianță strategică oferă servicii complete de comunicare, majoritatea proiectelor fiind coordonate regional, de pe piața de origine a clientului, ducând astfel la optimizarea resurselor, logisticii și costurilor. Mai multe detalii pe: http://www.seenthesis.com/
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…