Stiri

SeedBlink lansează un proiect de educație pentru antreprenori în atragerea de finanțare

Reading Time: 2 minute

Înțelegerea subtilităților pieței în care operează, elaborarea unor planuri de afaceri convingatoare și utilizarea tacticilor adecvate la momentul potrivit sunt trei dintre aspecte pe care le au în comun cele aproximativ 100 de start-upuri care și-au lansat, începând din 2020, rundele pe SeedBlink, platforma de finanțare si equity management pentru start-upurile tehnologice europene.

Aceste concluzii au reieșit în urma colaborării SeedBlink cu peste 6.000 de start-upuri și sunt prezentate în “Fundraising Lessons Learned from +100 Rounds Raised on SeedBlink„, un raport cu bune practici lansat astăzi împreună cu agenția de growth marketing Promocrat pentru a susține antreprenorii în atragerea eficientă de finanțare în Europa.

Recomandări testate pentru startup-uri

Materialul prezintă peste 50 de recomandari și bune practici pentru ca start-upurile să atragă investiții. Recomandarile sunt inspirate din experiența SeedBlink și a Promocrat cu peste 6.000 de start-upuri, în special a celor 2,1% care au fost selectate (120 de companii) pentru a fi finanțate pe SeedBlink. De altfel, 85% dintre aceste companii selectate și-au atins obiectivele de strângere de fonduri (107 companii).

Raportul aprofundează subiecte esențiale atât pentru antreprenorii la început de drum, cât și pentru cei cu experiență.

Acesta începe cu „Fundamentele unei afaceri de top”, care servește drept bază solidă. Următorul capitol descifrează „Ce vor investitorii”, oferind cititorilor o perspectivă asupra nevoilor investitorilor. Al treilea capitol se concentrează pe perfecționarea „Arsenalului de finanțare”, care se asigură că start-upurile se prezintă în fața investitorilor cu materiale bine structurate, care includ aspecte cheie despre poziționarea și tracțiunea companiei, dar și despre know-how-ul industriei în care activează.”Rock Your Marketing” este cel de-al patrulea capitol și subliniază importanța metodelor de marketing eficiente. În cele din urmă, „Cele mai bune practici după finanțare” prezinte factorii care ajută start-upurile să își păstreze ritmul și să prospere după ce primesc finanțare.

250 de milioane de euro – suma mobilizată pentru investiții

SeedBlink a coinvestit în peste 100 de start-upuri tehnologice din peste 15 țări alături de o rețea de 75.000 de investitori (business angels, VC și parteneri strategici) din 92 de țări, conform raportului. Astfel, compania a mobilizat 250 de milioane de euro pentru start-upuri tehnologice.

Această analiză a scos la iveală un tipar care poate fi pus în practică și care definește succesul strângerii de fonduri. De la lansarea inițială până la încheierea rundei, este vorba despre înțelegerea subtilităților, elaborarea unui plan de afaceri solid și utilizarea tacticilor potrivite la momentul potrivit. În acest ghid cuprinzător, nu ne rezumăm doar la a împărtăși povești. Le oferim fondatorilor o foaie de parcurs clară. Aceste sfaturi testate pot face ca strategia de strângere de fonduri a unor antreprenori să se transforme din speranță în magnet de investiții”, a declarat Carmen Sebe, CEO SeedBlink.

“Europa este capabilă de o renaștere prin tehnologie. Diseminarea cunoștințelor pe care le-am acumulat la SeedBlink devine o datorie esențială pentru ca noi să facem un pas înainte și să concurăm cu jucători globali. Experiențele noastre anterioare, succese și eșecuri deopotrivă, ne-au învățat principii care îi pot ajuta pe antreprenori să accelereze in mod curajos creșterea. Nimity, soluția noastră de equity management, și ramura noastră educațională în curs de dezvoltare antreprenoriala cu Promocrat fac parte din acest angajament.”, a afirmat Andrei Dudoiu, Cofondator și Managing Partner al SeedBlink.

Alex Rădescu

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

10 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

10 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

12 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

15 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

15 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

17 ore ago