Stiri

Secretul din spatele restaurantului Poke House. Cum vor să cucerească bucureștenii prin poke bowls

Reading Time: 5 minute

La finalul lunii mai se deschidea la București un nou concept de restaurant. Poke House vine să aducă la noi cultura californiano-hawaiană care dorește să aducă o infuzie de pozitivitate și culoare pe scena de going out din București, cu o gamă variată de poke bowls delicioase.

Restaurantul este situat la la parterul Hotelului Palas proaspăt renovat (str. Brezoianu 24) și vine aici în urma unor lansări de succes pe piețele din Europa. Născută în noiembrie 2018 la Milano dintr-un vis comun a doi tineri antreprenori, Matteo Pichi și Vittoria Zanetti, Poke House a devenit rapid lider global în categoria restaurantelor fast-casual, servind delicioasele poke bowls în peste 100 de locații din Marea Britanie, Italia, Franța, Spania, Portugalia, SUA și acum, România.

Am stat de vorbă cu Matteo Pichi și Vittoria Zanetti despre ce reprezintă Poke House și cum vor putea descoperi bucureștenii o nouă lume culinară.

Care este conceptul restaurantului din București?

Matteo Pichi: Poke House surprinde cultura californiano-hawaiană printr-o fuziune de simțuri și elemente reunite într-un concept modern și instagramabil. Totul a fost ales cu grijă pentru a transporta clienții noștri pe plajele însorite din California: muzica ambientală Cali-House, designul interior, decorațiunile neon, cactușii, palmierii, arta stradală din LA și, desigur, bolurile noastre proaspete și sănătoase. Întreaga experiență este gândită astfel încât să recreeze atmosfera pozitivă și relaxată a Coastei de Vest de pe continentul american.


Cum vreti sa cuceriti bucureștenii prin aceste poke bowls?

Vittoria Zanetti: Ne dorim să contribuim la promovarea unui stil de viață sănătos și dinamic, oferind clienților noștri un spațiu cu personalitate distinctă, în care să se poată bucura de preparate gustoase. Bowl-urile Poke sunt alegerea perfectă pentru un prânz rapid, o gustare delicioasă sau pentru o masă cu prietenii, într-un mediu casual ce permite evadarea din ritmul trepidant al Bucureștiului. Promitem clienților Poke House o călătorie culinară delicioasă într-un bowl în care am reunit o varietate de proteine colorate, fructe și legume proaspete, îmbogățite cu sosuri pregătite exclusiv „in-house” și un strop de California. Clienții își pot crea propriile bowl-uri sau pot alege oricare dintre recomandările casei.

Care a fost reteța succesului pentru celelalte restaurante din lume ?

Matteo Pichi: Inovaţia. Poke House este mai mult decât un restaurant, este un business food-tech, în care retailul și digitalul se îmbină pentru a revoluționa industria serviciilor alimentare. Inovația a fost prinicpalul nostru avantaj încă din pandemie, un moment critic pentru toată piața de restaurante, la nivel global. Am fost printre primii care au oferit livrare la domiciliu, primii care au asigurat distanțarea socială și care au reușit să optimizeze fluxurile. Acest model de afaceri a reprezentat o oportunitate pentru noi și ne dorim să dezvoltăm în continuare instrumentele și soluțiile inovatoare, precum comenzile online, livrarea la domiciliu sau modelul dark-kitchen, un concept în care am investit foarte mult. Am reușit să construim un business sustenabil și flexibil, caracteristici cruciale în viitorul apropiat. În acest sens, inovația a avut un rol fundamental.

Ce apreciaza publicul la restaurantele voastre? Dar la cel din București, că deja v-ați format o opinie?


Vittoria Zanetti: Pe lângă varietatea culinară, experiența in-house este ceea ce ne diferențiază de concurență și ceea ce apreciază clienții restaurantelor noastre. Experiența este totul pentru noi, așadar întregul concept a fost creat în jurul acestui element definitoriu, de la design-ul locațiilor și până la alegerea personalului, ca prim rerezentant al acestei experiențe. La finalul zilei, nu vrem să construim doar un business, ci o comunitate de oameni care cred într-un un stil de viață sănătos, așa cum credem și noi. Astăzi reunim peste 150.000 de oameni în Poke House Squad, aplicația noastră de fidelizare, pe care reușim să îi menținem aproape prin interacțiune constantă și feedback cu privire la tot ceea ce facem.

De ce ați ales România si ce vă place aici?


Matteo Pichi: Credem că România este un mediu de afaceri grozav datorită ecosistemului său de start-up-uri, fertil și în creștere rapidă și datorită serviciilor foarte bine dezvoltate. Suntem antreprenori tineri, ambițioși și credem că această abordare este una comună business-urilor românești aflate la început de drum sau în plină expansiune, unde inovația reprezintă un pilon de bază. Am observat că românii sunt extrem de deschiși către noi tendințe și experiențe de viață și ne place ideea de a contribui într-un fel la inovarea sectorului restaurantelor și la bunăstarea societății, având în vedere interesul din ce în ce mai crescut al românilor pentru un stil de viață sănătos.

Care sunt planurile de viitor?

Matteo Pichi: Am deschis recent restaurantul din apropierea parcului Cișmigiu, sport central al Bucureștiului, iar în scurt timp vom deschide cel de-al doilea restaurant Poke House, în Mall-ul Park Lake. Vom continua să ne extindem prezența în București, privind cu interes și către alte orașe din România.

Poke House oferă bowl-uri poke hawaiane care în mod tradițional sunt făcute doar cu pește crud, într-o manieră nouă și distractivă, prin diversificarea ingredientelor și de asemenea, prin modul în care produsul este prezentat și servit.
Ingredientele nu sunt servite în semi-lună, ci mixte, dressing-urile sunt făcute folosind o rețetă secretă care poate fi găsită doar în restauratele Poke House și toate ingredientele sunt de calitate superioară, proaspăt livrate zilnic și de la furnizori sustenabili. Astfel, bolurile Poke House sunt alegerea perfectă pentru un prânz sănătos și rapid sau cel mai bun motiv pentru o masă cu prietenii și o gustare delicioasă în stilul specific californinan, în orice moment al zilei.
În Poke House, totul este ales și selectat cu atenție pentru a „transporta” clienții în California prin intermediul unei experiențe multisenzoriale complete – muzică Cali-House, decor exotic pastelat, artă San Diego, cactuși, lumini de neon, artă stradală LA și, bineînțeles, mâncare sănătoasă, proaspătă și colorată.

La Poke House, clienții pot alege dacă își creează propriul poke – cea mai populară opțiune – sau selectează una dintre specialitățile casei. Sunny Salmon este una dintre cele mai vândute și iconice variante, o combinație delicioasă a unora dintre cele mai iubite ingrediente, inclusiv somon suculent, edamame și avocado. Printre altele se găsesc și Spicy Tuna, Chicken sau varianta vegan. Pentru cei care preferă să-și facă propriul bol, Poke House oferă peste un milion de combinații.

În fiecare sezon, este introdusă o rețetă specială în ediție limitată pentru a completa oferta principală. Indiferent de alegere, bolurile sunt întotdeauna pregătite în fața clientului din ingrediente proaspăt alese. Peștele crud provine din Norvegia și este filetat în restaurant, iar toate fructele și legumele sunt proaspete și atent selecționate de la producători și furnizori locali.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

o oră ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

9 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

15 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

16 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

16 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

16 ore ago