Stiri

SECOM® lansează o nouă platformă de comunicare: GRIJULIUL DIN TINE

Reading Time: 3 minute

Secom®, brand de referință pe piața de suplimente alimentare din România, lansează GRIJULIUL DIN TINE – o nouă platformă creativă de comunicare, prin care invită oamenii la prevenție și îi încurajează să aibă o atitudine mai empatică față de propriul organism – inclusiv prin consumul informat de suplimente alimentare – pentru a avea un stil de viață sănătos.

Conceptul creativ și strategia de comunicare sunt semnate de Next Advertising și beneficiază deja de promovare integrată în TV, radio, digital media pentru produsele de imunitate din portofoliul Secom®, respectiv Vitamin C 1000mg (adulți) 30cps, Immuno C with Zinc and Vitamin D3 și Vitamin D3 2000UI 30cps.  Platforma de comunicare va rula pe tot parcursul anului 2022.

“Insight-ul în jurul căruia a fost construită campania Secom® a plecat de la faptul că în fiecare dintre noi se găsește o “voce” care ne ghidează în toate deciziile pe care urmează să le luăm. Grijuliul Secom® este Grijuliul din tine, acea bucată din personalitatea fiecăruia care îți vrea binele și de aceea intervine în situații cu miză și te sfătuiește când e vorba de ceva serios – așa cum este sănătatea ta. Este mereu undeva în mintea ta, gata să îți reamintească să te îmbraci potrivit vremii de afară sau să îți iei vitaminele, ba chiar și cum să le alegi pe cele mai eficiente, ca să rămâi bine și să te poți bucura la maximum de fiecare zi.“

spune Cezar Panait, Group Creative Director Next Advertising.

Campania are totodată o componentă educativă importantă. Fiecare asset creativ vine cu o serie de informații utile despre ingredientele din produse, despre rolul lor în organism, de ce se absorb mai bine, și prezintă beneficii diferențiatoare Secom®, așa cum este eticheta sinceră.

„La Secom® credem că sănătatea se poate învăța, e despre educație, informare, cunoaștere și conștientizare de sine și mai ales despre obiceiuri bune pe care oamenii și le pot însuși. Campania <Grijuliul din tine> surprinde foarte bine această convingere a noastră. Sperăm ca prin această abordare creativă să îi inspirăm pe oameni să fie mai atenți cu ei înșiși și să introducă în rutina zilnică suplimente alimentare din portofoliul nostru, dar nu oricum, ci informat. Vrem să ajutăm oamenii să cunoască diferențiatorii Secom®, precum: ingredientele din surse naturale, extractele standardizate, absorbția crescută, eticheta sinceră, pentru a putea înțelege de ce produsele noastre le pot susține sănătatea.”

spune Tudor Ghiurcă – Marketing & Communication Director Secom®.

Conceptul eticheta sinceră Secom® promovat în noua campanie reflectă grija pe care compania o acordă atât calității portofoliului, cât și comunicării oneste și transparente a informațiilor despre produs, astfel încât consumatorul să poată alege orice supliment Secom® în mod conștient.

„Pe eticheta produselor din portofoliul Secom® veți găsi întotdeauna menționate toate ingredientele și sursa de proveniență, denumirea extractelor standardizate și concentrația exactă a acestora – care aduce beneficii pentru organism. O atenție deosebită acordăm excipienților, care în cazul produsele noastre alegem să fie doar cei absolut necesari pentru stabilizarea formulării, nimic în plus, astfel încât consumatorul să aibă garanția eficienței, dar și a siguranței produselor. În acest sens, pe eticheta suplimentelor noastre veți regăsi nu doar modul de utilizare recomandat, dar și atenționări în cazul în care există ingrediente cu potențial alergen sau contraindicații. O dovadă în plus a siguranței produselor Secom® sunt și certificările internaționale ISO, GMP și testele de analiză calitativă.

Pentru a alege suplimente de calitate și pentru a le administra responsabil, încurajăm consumatorul să citească eticheta cu atenție, să urmărească respectarea criteriilor amintite, iar în cazul în care au un istoric medical complex să solicite recomandarea unui medic sau a unui consultant de specialitate.”

adaugă Flavia Florescu, Innovation & Scientific Support Secom® & Good Routine®.

Secom® are cea mai mare rată de retenție din categoria de suplimente – 71%, potrivit studiului de notorietate realizat în noiembrie 2021 de către agenția AHA Moments.

Echipele care au lucrat la campania GRIJULIUL DIN TINE sunt următoarele:

Echipa Secom®

  • Marketing & Communication Director Secom®: Tudor Ghiurcă
  • Senior Product Manager Secom®: Andreea Dona
  • Senior Product Manager Secom® : Ruxandra Stoicescu
  • Marketing Manager Good Routine®: Iulia Zainea
  • Innovation & Scientific Support Manager Secom® & Good Routine®: Flavia Florescu
  • Innovation & Scientific Support Specialist Secom®: Irini Nicolescu

Echipa Next Advertising:

Director de creație: Andrei Tripșa

  • Group Creative Director: Cezar Panait
  • Client Service Director: Ioana Căbuz
  • Director Executiv: Ileana Sebe
  • Art Director: Alexandra Baciu
  • Copywriter: Oana Bănică
  • Senior Account Manager: Raluca Toma
  • Account Executive: Cristina Ciulacu
  • Strategic Planner: Florentina Dinu

Echipa Starcom – strategie de media buying & planning

  • Media Client Lead – Alina Ioniță
  • TV Lead – Dinu Maftei
  • Radio Lead – Alina Stănescu
  • Digital Media Manager – Ioana Petcu
Andreea Rubleanii

Recent Posts

Angajatorii s-au pregătit pentru Black Friday și pentru sărbători: numărul total de joburi din piață a crescut cu peste 15% în ultima lună

Aproape 30.000 de joburi noi au fost postate de la începutul lunii octombrie, în creștere cu mai mult de 15%…

43 de minute ago

Efectul Black Friday: „Am mobilizat toate departamentele și, spre seară, aproape toată lumea din firmă procesa comenzi, ca să putem face față”

O singură zi înseamnă luni de pregătire pentru mulți dintre selleri din eMAG Marketplace. Pentru Kettler România Wellness Solutions pregătirile…

3 ore ago

Zilele Biz 2024: Cum abordează liderii de business din România provocările unei lumi în continuă transformare

Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…

13 ore ago

Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică

Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…

13 ore ago

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

17 ore ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

18 ore ago