Secom, un jucător de pe piața de suplimente alimentare din România, extinde portofoliul din retailul propriu cu noi categorii de produse, ecologice și naturale, pentru adulți și copii: alimente funcționale, produse de îngrijire dentară și personală. Astfel, Secom face un pas înainte spre transformarea celor 14 magazine Secom, inclusiv a celui mai recent magazin din Băneasa Shopping City – București în WellBeing Stores pentru persoanele care își doresc un stil de viață sănătos.
Noile categorii introduse în portofoliul Secom Retail însumează peste 120 produse de la branduri cu notorietate, lideri pe piața europeană: cereale și mixuri pentru mic dejun de la Amisa și Dennree, crackers de la Lima, batoane raw-vegane de la Roo Bar și Nakd, snack-uri din fructe deshidratate de la Fruit Bowl și Bear, dulciuri sănătoase și ceaiuri de la Sonnentor, băuturi vegetale de la Rude Health, precum și piureuri organice de fructe și biscuiți pentru copii din gamele Annabel Karmel și Organix.
Alimentele funcționale din portofoliul Secom Retail conțin ingrediente ecologice și naturale și aduc un aport deosebit de proteine, vitamine, minerale și fibre, necesare într-o dietă echilibrată. Produsele nu conțin aditivi, conservanți și nici organisme modificate genetic, putând fi integrate cu încredere în alimentația oricărui adult sau copil, inclusiv în dieta persoanelor vegane, vegetariene sau a celor cu intoleranțe.
De asemenea, Secom a adus în magazinele sale și pe secom.ro o selecție variată de produse de îngrijire dentară de la Nordics, Eliah Sahil și Lavera dar și săpunuri, șampoane și detergenți bio din gama Sonnett – care sunt recunoscute la nivel european ca având cele mai curate, sustenabile formule și cele mai stricte certificări din domeniu.
„Noile categorii din zona functional foods și produse de îngrijire personală completează perfect portofoliul Secom și ne ajută să ducem mai departe misiunea noastră de a îmbunătăți calitatea vieții oamenilor. De azi, în magazinele Secom și pe secom.ro consumatorii noștri vor găsi o gama diversificată de sute de produse de înaltă calitate, de la suplimente alimentare, ceaiuri, alimente funcționale, produse de îngrijire personală și cosmetice naturale, capabile să răspundă oricăror nevoi și să îi ajute să adopte rutine sănătoase. În plus, consultanții noștri, profesioniști și empatici, sunt alături de consumatori, deschiși să îi asculte și să le ofere sfaturi personalizate, astfel încât să aleagă cele mai potrivite produse pentru stilul lor de viață,” spune Radu Ciurba, Business-Unit-Director Secom Retail.
Magazinele Secom în care se regăsește întreg portofoliul– inclusiv categoriile recent introduse – sunt situate în București (4 magazine, din care cel mai recent e situat în Băneasa Shopping City – zona Feeria), Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu, Timișoara, Arad și Oradea.
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…
Libra Internet Bank a lansat ofertele promoționale pentru Red&Black Friday, campania care va avea loc vineri, 8 noiembrie 2024. Doar…
Vastint România anunță un nou parteneriat strategic cu grupul IWG, liderul global în segmentul spațiilor de lucru flexibile, care va…