Se lansează Morodan Digital Influencers Academy
Reading Time: 2 minuteAna Morodan lansează GIN- Morodan Digital Influencers Academy, un curs intensiv de construcție de mărci online.
Cursurile au loc în intervalul 25 octombrie și 4 noiembrie la AnnArt Gallery și, în funcție de modulul ales, taxele de înscriere variază între 1615 lei pentru pachetul standard și 2550 de lei pentru pachetul premium.
Există de asemenea posibilitatea accesării online a cursurilor prin achziționarea unui pachet în valoare de 1275 de lei. Mai multe detalii despre înscriere și cursurile aferente fiecărui pachet, aici.
În cadrul fiecărui curs, Ana Morodan are invitați mai mulți profesioniști în rolul de profesori afiliați: Maurice Munteanu, Malvina Cervenschi, Cristina Stănciulesu, George Man, Adrian Teleșpan, Dan Mihai Zarug, Cristina Mazilu, Ileana Badiu, Mihai Bocai, Ana Bitu, Liliana Misăilă și Cristina Pop.
“GIN – i-am zis ACADEMY, ca știți că sunt megalomană – este o școala de reality-check pentru toți cei care vor să învețe sau vor să mai afle ceva în plus despre cum să facă mărci digitale – produse, servicii, oameni; este ceea ce mi-aș fi dorit să fie pe piață atunci când m-am apucat eu de blogging și am venit la București cu bani care-mi ajungeau doar pentru o sticlă de gin.
Am pus pe hârtie și am încercat să transform ce știu în metodă, împreună cu toți profesorii-afiliați care sunt invitați la fiecare curs de la GIN; adică vreau să dau organizat, toate informațiile pe care zic că trebuie să le știe cei care sunt la început de drum, sau mărcile de pe piață care au ceva experiență, dar au nevoie de un “boost”, spune Ana Morodan.
“Cel mai mult m-am străduit să fac acest curs să fie unul foarte practic, cu “dat din casă” cât am putut de mult despre cifrele, planurile clare și metodele prin care poți să ajungi la obiectivele pe care ți le-ai propus. Profesorii afiliați sunt alături de mine ca să dea și mai multe informații și rețete clare, practice, fiecare în zona lui de expertiză”, adaugă Ana Morodan.
Primul modul de cursuri se adresează celor care își doresc să construiască și să gestioneze o marcă personală în online, celor care lucrează la un digital start-up sau celor care vor să descopere cum poți să devii un digital influencer de succes.
“Nu fac promisiunea nebună că după GIN – cu sau fără mai multe pahare la bord – devii CLAR un influencer digital. Ca să ajungi acolo e nevoie de istorie personală convingătoare, de multe ore de măestrie, de obiective mari și importante, de multă relevanță socială și, în primul rând, de mult timp. Dar vreau să cred că GIN va da un set-up esențial, un KIT de bază pentru cei care vor să aibă succes în această industrie”, declară fondatoarea GIN.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz