Se lansează Lions Live, platformă ce va putea fi accesată gratuit
Reading Time: < 1 minutChiar dacă anul acesta nu va avea loc Cannes Lions, organizatorii festivalului nu stau degeaba în această perioadă. Au anunțat că pregătesc pentru luna iunie o serie de activități online care să compenseze o parte din prezența fizică a evenimentului. Astfel, se pregătesc să lanseze Lions Live, o platformă digitală de educație, inspirație și networking pentru comunitatea de marketing și comunicare din întreaga lume. Sub tema ”Creativity Matters”, platforma va fi disponibilă pe parcursul lunii iunie, cu o activitate ce urmează a fi intensificată în perioada 22- 26 iunie când, în mod normal, ar fi avut loc ediția de anul acesta a Festivalului Internațional de Creativitate Cannes Lions, inițial, amânat pentru luna octombrie, ulterior reprogramat pentru anul viitor.
Platforma Lions Live va cuprinde masterclass-uri și întâlniri virtuale cu legende din lumea publicității, cursuri ținute de experți din industrie, discursuri ale speakerilor confirmați în festival, precum și o selecție a celor mai importante cursuri și module de învățare din domeniul creativității.
Platforma va susține, de asemenea, Future Gazers, o colecție de opinii ale unor experți despre felul în care Covid-19 a schimbat industria publicității. Vor fi prezentate și câteva studii de caz – cele mai bune dintre sutele de moduri în care comunitatea creativă a răspuns actualei situații, reunite, în prezent, pe platforma Creativity Moves us Forward.
Accesul în platforma Lions Live: Creativity Matters va fi gratuit.
Arhiva alcătuită din peste 200.000 de campanii înscrise în festival și 1.600 de discursuri în cadrul acestuia, va putea fi accesată gratuit pe parcursul săptămânii când ar fi trebuit să aibă loc Cannes Lions.
În plus, pe parcursul lunii iunie, va putea fi accesată gratuit platforma de cursuri 42courses.com.
Foto: Marian Brannelly / Cannes Lions
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz