Fundaţia Vodafone România lansează platforma scrisoripentrumoscraciun.ro , un instrument gratuit de gestiune a scrisorilor trimise lui Moș Crăciun de copiii din comunitățile defavorizate ale României, care permite și identificarea unor potențiali donatori. Platforma este web – based și poate fi accesată de ONG-uri și de companii, prin crearea unui cont. A fost dezvoltată și pilotată în 2019, când au fost înscrise pentru prima dată 699 de scrisori, preluate și onorate ulterior de donatori din 19 companii.
„De-a lungul timpului, am observat că, în fiecare an, de Crăciun, în unele comunități ajungeau cadouri multe pentru copii, iar, în altele, mai puține sau chiar nu ajungeau deloc. Din acest motiv, ni s-a părut util să dezvoltăm un instrument care să adune într-un singur loc scrisorile tuturor acestor copii și care să permită, într-un mod sigur și transparent, ca acestea să fie preluate și onorate de cât mai mulți oameni generoși, ce își doresc să devină Moș Crăciun pentru ei. Aplicația pe care am lansat-o înglobează o experiență de peste 10 ani în astfel de proiecte și reprezintă speranța noastră ca dorințele cât mai multor copii din România să fie îndeplinite de Crăciun. De aceea, încurajăm ONG-urile și companiile să folosească platforma începând de anul acesta,” a declarat Angela Galeța, directorul Fundației Vodafone România.
Platforma Scrisori pentru Moș Crăciun se adresează ONG-urilor care au drept beneficiari copii și care doresc ca micuții să primească un cadou frumos, pregătit cu drag, dar și companiilor care vor să ofere angajaților lor șansa de a deveni Moș Crăciun pentru acești copii.
Mod de utilizare
Pentru ONG-uri, platforma reprezintă un instrument facil de gestiune a scrisorilor și de acces la donatori din mai multe companii, care să onoreze dorințele celor mici. Donatorii sunt de încredere, fiind girați de companiile la care lucrează, iar după alocarea scrisorilor, ONG-urile pot interacționa direct cu aceștia, fără intermediari. În plus, platforma oferă rapoarte în timp real despre scrisori și donatori.
Companiile interesate îşi pot implica angajații într-un proiect de CSR care nu presupune costuri, se pot afilia unuia sau mai multor ONG-uri și au acces la rapoarte despre numărul de angajați implicați în proiect și numărul de copii ajutați.
Donatorii pot să aleagă cu ușurință scrisoarea copilului pentru care vor să devină Moș Crăciun direct din platformă și primesc prin e-mail, centralizat, toate informațiile necesare despre copil și locația unde urmează să trimită coletul, și au certitudinea că darurile vor ajunge la destinatar.
Programul Scrisori pentru Moș Crăciun a fost lansat în 2010, inițial, pentru copiii beneficiari ai proiectelor derulate de Fundația Vodafone România, și cu participarea angajaților Vodafone care și-au dorit să aducă bucurie unor copii, de Crăciun. În 2016, cercul donatorilor s-a extins prin încurajarea angajaților altor companii de a se alătura proiectului și de a deveni Moș Crăciun pentru copii din mediile defavorizate. Platforma actuală reprezintă o nouă expansiune a acestui program, atât în ceea ce privește numărul beneficiarilor, cât și cel al donatorilor.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…
View Comments
Draga Moș Crăciun eu îmi doresc foarte mult un calculator ?