SCREEN NATIVE și Sunshine Digital, două agenții de dimensiuni comparabile, se consolidează într-una singură, cu capabilități și ambiții, cel puțin duble.
De la 1 iunie 2024, cele două agenții au hotărât să devină o singură entitate, prin alăturarea portofoliilor de clienți și formarea unei singure echipe, în măsură să susțină cele peste 40 de conturi comune.
Astfel, noua entitate, care va purta numele Sunshine The Agency, va porni la drum cu o echipă de 27 de oameni și o cifră de afaceri estimată pentru 2024 la 1,6 milioane EUR.
Board-ul Sunshine The Agency este format din Gabriel Nedelea – Managing Partner, Mugur Pătrașcu – Strategy & Business Developer, Carmen Rusu – CSD, Ana Bărăităreanu, GAD, Alexandra Stan – Executive Manager și Vlad Muscalagiu – Creative Director.
Oferim de peste 10 ani creativitate, stabilitate și coerență în comunicare pentru un portofoliu solid de clienți. Acest pas ne permite să consolidăm și implicit să extindem capacitatea noastră de a livra servicii complexe de comunicare strategică și să creștem portofoliul cu branduri cel puțin la fel de puternice. Ne propunem să ducem și mai departe ADN-ul care ne-a ajutat să creștem până în prezent, prin evoluția echipei și respectarea promisiunilor făcute clienților existenți și viitor, declară Gabriel Nedelea, Managing Partner.
Vrem să fim mai competitivi, să intrăm în altă ligă a comunicării, să putem să livrăm un produs mai complex și mai performant. Noua dimensiune ne oferă acces și credibilitate într-o zonă superioară a pieței, în relații mai profesioniste și mai stabile, completează Mugur Patrașcu, Strategy & Business Developer în noua entitate.
Clienții aleg agențiile pentru a îi ajuta să-și crească afacerile, agenții care, la rândul lor, trebuie să crească permanent, pentru a susține cât mai eficient acest obiectiv. Astăzi, facem un pas important în a amplifica resursele și în a stabili un nou spirit al relației cu procesul și produsul de comunicare. Ne propunem să livrăm mai mult și mai bine, atât din perspectiva unei echipe puternice, dar și a specializărilor și standardului intern, completează Carmen Rusu, Client Service Director.
Competențele noii agenții se extind către toate mediile, cu accent pe integrare și control unic al comunicării de brand, în campanii complexe. Departamentele sunt complete și corect dimensionate pentru susținerea stadiul actual al afacerii dar orientate către creștere. Trebuie să putem stabili încrederea de a fi partenerul în măsură să coordoneze și să implementeze întreg procesul de comunicare și nevoile complexe ale clienților de dimensiuni medii și mari, declară Alexandra Stan, Executive Manager.
Vedem această sinergie foarte bine-venită și cu multiple beneficii pentru noua formulă a echipei. Complexitatea și diversitatea conturilor, specializările complementare, vor contribui la o creștere accelerată a know-how-ului și implicit a seniorității echipei. Astfel, ne asigurăm de creșterea standardului calității livrate și implicit de extinderea portofoliului de servicii pe care le oferim clienților., adaugă Ana Bărăităreanu, Client Service Group Director.
Piața se segmentează între clienți care își doresc comunicare premium, bazată pe structură și înțelegerea superioară a targetului și mediilor și cei care se mulțumesc sau înțeleg mai bine comunicarea socială.
Cu Sunshine The Agency vrem sa demonstrăm că putem fi parteneri și cu prima categorie, că avem input strategic și talente în măsură să stabilească un standard de comunicare superior, să livrăm pe nevoi complexe, naționale sau în regiune.
Mugur Pătrașcu va păstra în continuare brandul SCREEN NATIVE, pentru proiecte de branding, consultanță în strategie de poziționare și proiecte de development, pentru clienții existenți și viitori.
Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…
OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, și TAROM, compania națională de transport aerian a…
Fabrica de Vacanțe, parte a Grupului Aerotravel, lansează cea mai așteptată campanie a anului, Black Friday 2024, cu reduceri de…
Prețurile solicitate pe Storia pentru chiriile din cele 10 orașe analizate, orașele cu cele mai multe anunțuri de pe platformă,…
INDAGRA & INDAGRA FOOD a adus la ROMEXPO peste 42.000 devizitatori specialiști și public larg. Evenimentul organizat de ROMEXPO, în…
Aproape 30.000 de joburi noi au fost postate de la începutul lunii octombrie, în creștere cu mai mult de 15%…