Școala IAA reia din toamnă cursurile în format hibrid: online și offline
Reading Time: 2 minuteȘcoala IAA de Marketing și Comunicare reia din septembrie cursurile într-un format hibrid: sesiuni online de teorie, alături de exerciții de echipă realizate remote și completate de sesiuni offline, concise, pentru discuții de grup, necesare unei înțelegeri aprofundate a conceptelor și proceselor și a modului în care acestea se aplică. În plus, fiecare curs va include abordări de criză prin studii de caz, referințe sau discuții de grup.
Modulul Marketing și Comunicare Strategică va avea loc în perioada 4 septembrie – 21 noiembrie, iar înscrierile sunt deschise până pe 21 august, completând acest formular.
În cadrul Modulului Media cursanții vor învăța cum despre cum se poate proceda în cazul unei crize atunci când campania media e on-going, cât și perspective ale construcției de brand pe timp de criză. Ce impact are o criză asupra performanței media și cum se izolează efectele acesteia de rezultate sau ce diferențe de propagare a efectelor de criză există între mediile publicitare sunt câteva din subiectele pe care trainerii le vor aborda.
Modulul Strategie și Planificare Media va avea loc în perioada 11 septembrie – 14 noiembrie. Înscrierile sunt deschise până pe 28 august, prin completarea acestui formular.
Modulul Media este singurul care oferă și un preț pentru studenți: 500 EUR + tva.
Fiecare modul va putea găzdui, fizic, maxim 20 participanți la o întâlnire față în față, însă, în total, cursurile vor putea acomoda mai mulți cursanți, prin componenta online. Acestea vor fi disponibile doar celor înscriși.
Întâlnirile față în față vor fi organizate cu respectarea tuturor măsurilor sanitare și de distanțare fizică în vigoare. Organizatorii vor pune la dispoziția participanților dezinfectant și măști de unică folosință, iar spațiul de întâlnire e suficient de spațios pentru a putea păstra distanța necesară.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz