Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare dă startul înscrierilor de toamnă
Reading Time: < 1 minutAu început înscrierile pentru Modulul Fundamentals of Marketing & Communication, Modulul Digital Marketing & Communication şi Modulul Strategic Marketing & Communication. Cele trei module de training intensiv sunt adresate profesioniştilor din marketing şi comunicare.
Modulul Digital Marketing & Communication se adresează mid managerilor şi seniorilor din marketing si comunicare. Modulul pune accentul pe integrarea în mod strategic a digitalului în planurile de marketing și comunicare.
Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se adresează persoanelor angajate în departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau în curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienţă în domeniu.
Modulul Strategic Marketing & Communication se adresează specialiştilor şi managerilor care au între 4 – 7 ani experienţă în marketing şi comunicare. Modulul va evidenţia rolul pe care îl are marketingul în strategia de business.
“Școala pune accentul mai ales pe strategie, nu pe execuție. Execuțiile apar pentru a exemplifica lucruri, dar cursanții nu vor face vreo execuție. Școala este despre cum gândești, despre cum știi să ceri, despre cum știi să evaluezi ce este și ce nu este bun, despre cum știi să îți evaluezi publicul țintă și să îl înțelegi etc. În momentul în care ai o gândire strategică bună, ai șanse foarte mari ca execuția pe care o faci plecând de la acea strategie să fie bună.” – Bogdan Niţu, profesor Şcoala IAA.
Pentru detalii despre curicule, profesori şi taxe, accesaţi www.scoalaiaa.ro.
Pentru înscrieri şi calendarul detaliat al cursurilor, o puteţi contacta pe Laura Tampa, Director Executiv, Școala IAA, laura.tampa@iaa.ro sau pe Ruxandra Radu, Chapter Coordinator IAA România – ruxandra.radu@iaa.ro.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz