După succesul înregistrat de Sciccheria Ristorante Italiano, prin care universul Michelin este mai aproape de pasionații de gastronomie din România, lanțul de restaurante italiene plănuiește extinderea în marile orașe din țară, dar și în străinătate
La doi ani de la lansarea primului restaurant, în nordul Capitalei, urmat, anul trecut de deschiderea unui nou spațiu în centrul Bucureștiului, fondatorii brandului Sciccheria Ristorante Italiano, plănuiesc extinderea la nivel național și chiar internațional, analizând piața HoReCa din Constanța, Cluj-Napoca, dar și oportunitățile din Dubai, Londra, Paris sau Londra.
La începutul anului, brandul Sciccheria a deschis cel de-al doilea restaurant din grup, după o investiție de 500.000 de euro. Noul restaurant este amplasat în zona Rosetti și își întâmpină oaspeții cu un meniu italian, cu influențe siciliene, bazat pe aceleași principii gastronomice cu care Sciccheria și-a obișnuit comunitatea: ingrediente de calitate, curatoriate de la producători de top din Italia și România.
Cum a reușit un brand din HoReCa o creștere rapidă, într-un timp așa scurt? Ei bine, unul dintre ingredientele din spatele „rețetei” de succes este programul „Issima”, pe care lanțul de restaurante l-a lansat împreună cu Giuseppe Raciti, un chef italian care a adus o stea Michelin restaurantului Zash, care așteaptă, din moment în moment, o a doua stea din partea inspectorilor celebrului ghid gastronomic.
Prin acest parteneriat, chef Raciti devine consultant al Sciccheria și semnează meniurile celor două restaurante ale grupului. În plus, cheful contribuie la pregătirea personalului, organizează cine de degustare pentru oaspeții restaurantelor și gătește personal în cadrul unor evenimente corporate și private. Este o colaborare unică în România și inegalabilă care nu vine doar cu mâncare excelentă pentru comunitatea de foodies locală, ci cu beneficii pentru întregul univers fine-dining din țară, în care pregătirea personalului de către un chef cu experiență în bucătăriile unor restaurante cu stele Michelin este o veste extraordinară.
În urma acestui parteneriat unic, cheful italian a adus o nouă viziune meniului celor două restaurante Sciccheria, în care se găsește o explozie de gusturi creative și arome unice. Meniurile pentru evenimente corporate și private sunt realizate tot de chef Raciti. Companiile care vor să aducă experiența universului Michelin la propriile evenimente sau lansări pot să își încânte oaspeții cu preparate creative și sauroase care au fost apreciate de inspectorii ghidului Michelin.
Restaurantul oferă posibilitatea alegerii dintre trei tipuri de meniuri special gândite pentru evenimente: BounISSIMA, ElegantISSIMA și GrandISSIMA, o experiență supremă a evenimentelor culinare, în prezența lui Giuseppe Raciti. Meniurile propuse au prețuri cuprinse între 80 și 120 de euro, iar experiența poate fi completată de un program de muzică live, de un sommelier care se ocupă de partea de wine-pairing, dar și de un set-up personalizat al sălii. Printre preparatele cu care sunt răsfățați participanții la astfel de evenimente se numără creveți roșii de Mazzara, scoică cu cremă de conopidă, ulei de vanilie, lămâie și caviar, cod sărat, tartelletta alla Norma, supă de roșii și căpșune, file de vită, tort de morcovi sau pastă de migdale și cremă de fistic.
Rezervari: 0757191324
fb-sciccheria/insta-sciccheria_ristorante_italiano
La primul eMAG Black Friday la care au participat, în 2018, Daniel Blaga și echipa Zoopie credeau că sunt gata…
Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale…
Silvia Ion, Managing Partner, Horeca Insight și co-organizator Food Service & Hospitality Expo ne-a vorbit despre noutățile pe care le…
Bitcoin și-a doborât din nou recordul, atingând un maxim istoric de 75.000 USD, depășind recordul din martie 2024 de 73.738…
Donald Trump este foarte aproape de un nou mandat în funcția de președinte al Statelor Unite ale Americii, după cei…
Flip.ro, start-up-ul românesc care promovează economia circulară prin recondiționarea telefoanelor, tabletelor, precum și a ceasurilor smart sau laptopurilor, pregătește o…