MarComm PR Publicitate Stiri

Începe School of Big Ideas, o inițiativă Publicis Groupe România

3 oct. 2022 3 min

Începe School of Big Ideas, o inițiativă Publicis Groupe România

Reading Time: 3 minute

School of Big Ideas, o inițiativă marca Publicis Groupe România, își deschide porțile luni, 3 octombrie 2022, cu modulul de Media. Gândită sub forma unui program de învățare menit să abordeze cele mai importante specializări din industria comunicării, respectiv Media, Creație și PR, aceasta se adresează studenților și tinerilor specialiști aflați la începutul carierei.

Etapa de înscrieri pentru primul modul s-a desfășurat în perioada 25 august – 15 septembrie 2022, înscriindu-se în total 410 candidați. Dintre persoanele care au aplicat, 60 au fost selectate în urma evaluării pentru a participa la cursurile de Media.

Programul School of Big Ideas este special dezvoltat pentru tinerii care doresc să urmeze o carieră în industria comunicării, aceștia având acum posibilitatea să învețe de la cei mai buni profesioniști din Publicitate și Relații Publice și să lucreze într-un domeniu aflat în plină evoluție.

Modulele din cadrul programului sunt structurate în două părți principale: o parte teoretică, însumând cursuri și seminarii online sau hibride, la care vor participa toți cursanții selectați inițial și o parte practică, reprezentând două luni de internship într-una dintre agențiile Publicis Groupe România, deschisă unui număr limitat de participanți ce vor fi selectați în urma rezultatelor din etapa teoretică.

,,Am pornit de la dorința de a le oferi tinerilor care iau în considerare o carieră în domeniul comunicării ocazia să vadă ce înseamnă cu adevărat să lucrezi în Publicitate și PR. Ne propunem ca, prin intermediul programului School of Big Ideas, să îmbinăm cât mai bine posibil informații relevante care stau la baza activității noastre cu acea parte practică atât de necesară, punând accentul în egală măsură pe teorie și pe experiența propriu-zisă din agenții. În acest fel, cu ajutorul colegilor noștri, dorim să ne aducem contribuția la formarea următoarei generații de profesioniști în comunicare”, a declarat despre program Anca Catarambol, Chief Talent Officer, Publicis Groupe România.

Participarea în cadrul School of Big Ideas este gratuită pentru toți cursanții.

School of Big Ideas, o inițiativă Publicis Groupe România

Modulul Media

Primul modul din cadrul School of Big Ideas este dedicat specializării Media. Acesta acoperă subiecte esențiale, de la elementele de bază ale planificării și achiziției de spațiu media pentru media tradiționale și emergente, până la instrumentele digitale care remodelează sectorul media și lumea publicității sau măsurarea rezultatelor unei campanii.

Din programa de studiu fac parte subiecte precum strategia de media, comunicarea în mediul digital, Google Ads, social media, media programatică, proiecte speciale în media, dar și o sesiune dedicată campaniilor media integrate.

,,Media este o specializare vastă, aflată în continuă schimbare. Constant apar noi instrumente și provocări, dar totodată și noi modalități prin care putem contribui cât mai eficient la obiectivele de comunicare ale clienților.

Este un domeniu bazat nu doar pe cifre, așa cum s-ar putea crede la prima vedere, ci și pe foarte multă creativitate, pe găsirea celui mai eficient, atractiv și actual mix de media pentru fiecare proiect în parte. Iar acest lucru este ceea ce ne propunem să le transmitem și participanților din cadrul School of Big Ideas.

Dorim să îi ajutăm pe aceștia să vadă specializarea Media în totalitatea ei, să aibă atât o imagine de ansamblu asupra acesteia, cât și o idee asupra modului în care pot lucra cu fiecare element implicat, astfel încât să poată decide la final ce anume li se potrivește din toate acestea”, a afirmat Alexandra Dimitriu, Chief Media Officer, Publicis Groupe România.

Cei 60 de participanți selectați pentru primul modul din cadrul School of Big Ideas vor avea ocazia să învețe partea de teorie de la profesioniștii din agențiile de media ale Publicis Groupe România. Ulterior, un număr restrâns de cursanți selectați în urma etapei teoretice vor putea lucra, în cadrul unui internship de două luni, pentru clienți și proiecte reale, dobândind în acest fel nu doar cunoștințe teoretice, ci și experiență de lucru în domeniul ales.

Partea teoretică a modulului Media se desfășoară în perioada 03 – 31 octombrie 2022.

Photo 31270609 / Big Ideas © Paulus Rusyanto | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: