Sustenabilitate

Schneider Electric în grafic cu programul său de sustenabilitate

Reading Time: 2 minute

Schneider Electric a anunțat cele mai recente rezultate ale programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) și rezultatele sale financiare pentru al treilea trimestru al anului 2024.

Recent recunoscută drept cea mai sustenabilă din lume de către TIME și Statista, compania are un program SSI care monitorizează și măsoară progresul pe baza unui set de obiective de transformare de mediu, sociale și guvernanță (ESG) stabilite pentru 2025. Urmărindu-și performanța în materie de sustenabilitate și publicând rezultatele trimestriale, Schneider Electric menține ritmul în efortul de a atinge cele 11 ambiții globale și locale și își menține titlul de lider în industrie în ceea ce privește responsabilitatea socială corporativă.

La sfârșitul trimestrului, scorul general al Schneider Electric în materie de Sustainability Impact (SSI) a fost de 7,29 din zece, compania poziționându-se bine pentru a atinge ținta de 7,40 până la sfârșitul anului, cu două etape majore atinse:

  • Schneider și-a depășit obiectivul de a oferi acces la energie verde și fiabilă pentru 50 de milioane de oameni, cu mai mult de un an înainte de termenul stabilit inițial – pentru 2025. Acest lucru s-a realizat prin proiecte în care soluțiile de energie solară ale Schneider Electric au fost instalate pe facilități publice din Africa și India. De exemplu, în Kenya, Nigeria și India, noi soluții solare hibride au fost adăugate clinicilor frecventate de aproximativ 2 milioane de oameni, iar, în India, peste 700 de școli au fost alimentate cu energie curată, lucru de care au beneficiat aproximativ 120.000 de elevi. Compania se concentrează acum pe intensificarea acestor eforturi, astfel încât până în 2030, cumulativ, 100 de milioane de oameni să aibă acces la electricitate verde, de la începutul programului în 2009.
  • Schneider a depășit, de asemenea, un prag cheie în eforturile sale de a promova învățarea, perfecționarea și dezvoltarea pentru toate generațiile, după ce a instruit peste 763.000 de oameni în managementul energiei. De exemplu, Schneider Electric și fundația sa au colaborat recent cu Enactus, permițând studenților din zece țări să dezvolte soluții antreprenoriale care abordează problemele sociale legate de tranziția energetică.

În plus, Schneider a făcut progrese considerabile în reducerea la jumătate a impactului furnizorilor săi de top asupra mediului, prin Zero Carbon Project, generând o reducere cu 36% a emisiilor operaționale de CO2. Acest lucru a fost facilitat de mai multe workshop-uri de energie regenerabilă organizate în SUA, Europa și China, precum și de peste 20 de webinarii specializate, menite să sprijine furnizorii în eforturile lor de decarbonizare.

Găsiți mai multe detalii despre rezultate și cele mai recente inițiative de impact în raportul pentru Q3 2024 al programului Schneider Sustainability Impact, inclusiv tabloul de bord privind progresul:

Scopul Schneider Electric este de a genera Impact, permițând oamenilor și organizațiilor să valorifice la maximum energia și resursele, creând o punte între progres și sustenabilitate. Ei numesc asta Life Is On.

Este un lider global în tehnologie industrială, care aduce experiență de vârf la nivel mondial în electrificare, automatizare și digitalizarea industriilor inteligente, infrastructură fiabilă, centre de date pregătite pentru viitor, clădiri inteligente și case intuitive. Oferă soluții IoT industrial bazate pe AI, cu produse conectate, automatizare, software și servicii, furnizând digital-twins pentru a permite o creștere profitabilă pentru clienți.

Detalii pe www.se.com/ro

Oana Grecea

Recent Posts

Micii producători artizanali vin în premieră la FoodService & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS

Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…

10 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…

10 ore ago

NEXXT Summit: AI în acțiune – pregătim generațiile care schimbă viitorul

NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…

10 ore ago

București, pe locul 5 în topul destinațiilor de Craciun din Europa

Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…

11 ore ago

Limitless Agency – vânzări record de 100 milioane euro de Black Friday 2024

Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…

12 ore ago

Târgul de Crăciun din Sibiu se deschide pe 15 noiembrie

Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…

15 ore ago