Încă de la sfârșitul anului 2019, Sévan Kaloustian a preluat rolul de Managing Director al Janssen Companiile Farmaceutice ale Johnson & Johnson, în România după ce a activat ca director comercial pentru Janssen Polonia.
Poziţia de Managing Director al Janssen a fost anterior ocupată de Christian Rodseth, care a preluat un rol global în cadrul companiei.
Sévan Kaloustian are o experiență de zece ani în cadrul companiei, în România având un rol cheie în facilitarea accesului pacienţilor la portofoliul Janssen de medicamente. Anterior rolului său din Polonia, Sévan Kaloustian a fost Director al Strategiei Comerciale la nivel global în domeniul afecţiunilor neurodegenerative, pentru filiala companiei din New Jersey, Statele Unite ale Americii.
“Ne dorim să continuăm dialogul pe care îl avem cu autorităţile din domeniul sănătăţii şi cu reprezentanţii asociaţiilor de pacienţi pentru a dezvolta împreună soluţii comune care pot răspunde priorităţilor din sănătate raportat la compensarea şi accesibilitatea medicamentelor inovatoare. În ultimii ani, am reuşit să oferim noi opţiuni de tratament pacienţilor diagnosticaţi cu mielom multiplu, leucemie limfocitară cronică, cancer de prostată, psoriazis şi scleroză multiplă”, a declarat Sévan Kaloustian, Managing Director, Janssen România.
Sévan Kaloustian a absolvit un Doctorat în Farmacologie şi un program de masterat în farmaco-economie, ambele în cadrul Universităţii Montreal, Canada. În plus, Sévan Kaloustian a urmat un program post-doctorat la Academia Sinica din Taiwan şi cursul “ Transformarea Digitală a Industriilor” în cadrul Columbia Business School, New York.
În portofoliul Janssen România sunt cuprinse peste 40 de medicamente inovatoare din domenii precum oncologie, neuroştiinţe, imunologie, boli infecţioase şi vaccinuri şi hipertensiune pulmonară iar pentru 2020, prioritățile companiei vizează pacienții diagnosticaţi cu scleroză multiplă, care suferă de afecţiuni imunologice, oncologice sau sunt diagnosticaţi cu boli infecţioase.
Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…
Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…
A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…
Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…
PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…