Companii

Schimbări în echipa Coca Cola România

Reading Time: 2 minute

Începând cu această toamnă, Coca Cola România anunță schimbări în managementul echipei. Astfel, Alina Bucelea devine Performance Insights Director pentru Europa Centrală și de Est, vechea ei poziție de Commercial Strategy Manager urmând a fi preluată de Bosko Popeskov.

În urmă cu 19 ani, Alina Bucelea s-a alăturat sistemului Coca Cola, activând în cadrul departamentelor Trade Marketing și Research. După alți 6 ani , la Coca Cola România, Alina a ocupat mai multe funcții pe partea de cercetare pentru regiunea Adriatică & Balcani și pe partea de Strategy & Insights pentru România.

“Această schimbare vine ca o continuare firească a activității mele în cadrul sistemului Cola-Cola. Este o poziție care îmi oferă șansa de a avea o perspectivă regională asupra businesului Coca-Cola și a adăuga un punct de vedere comercial și operațional în modul în care interpretăm performanța”, a declarat Alina Bucelea, noul CEE Performance Insights Director, The Coca-Cola Company.

În plus, Alina Bucelea a dezvoltat  pe plan local un sistem de analiză, care vizează ocazia de consum, prețul, tipul de ambalaj și canalul de distribuție pentru fiecare brand în parte, sporind astfel șansele ca publicul consumator să se bucure de cel mai bun raport calitate-preț pentru produsele dorite.

Bosko Popeskov preia ștafeta pentru poziția de Commercial Strategy Manager al Coca-Cola România, cu o vastă experiență în sectorul FMCG la nivel global și regional. Ultima funcție ocupată de Bosko a fost cea de Europe Strategy, Analytics and Insights în cadrul Procter & Gamble Elveția, Geneva, unde a deținut mai multe poziții în domeniile Strategy & Insights în ultimii 10 ani.

Team

Recent Posts

Micii producători artizanali vin în premieră la FoodService & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS

Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…

7 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…

8 ore ago

NEXXT Summit: AI în acțiune – pregătim generațiile care schimbă viitorul

NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…

8 ore ago

București, pe locul 5 în topul destinațiilor de Craciun din Europa

Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…

8 ore ago

Limitless Agency – vânzări record de 100 milioane euro de Black Friday 2024

Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…

10 ore ago

Târgul de Crăciun din Sibiu se deschide pe 15 noiembrie

Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…

12 ore ago