Categories: MarketingStiri

Schimbari in creatia Kubis

Reading Time: < 1 minut

Eugen Suman este noul Director de Creatie al agentiei Kubis Interactive.

De peste 8 ani in publicitate, timp in care a lucrat pentru agentii precum McCann Praga, Young &Rubicam Praga, JANDL Bratislava si freelancer la BBH si TAG din Londra, Eugen Suman nu se afla la primul contact cu piata romaneasca de publicitate, el fiind copywriter in trecut pentru agentii precum Graffiti BBDO, Grey, Ex Aequo si Godmother.

Printre premiile obtinute pentru proiectele in care a fost implicat, se numara, in 2014, un bronz la PIAF pentru Lego, bronz la ADC* Global si shortlist la Cannes pentru Harley Davidson, bronz si argint la ADC* CZ Awards pentru Teatrul National din Cehia si GE Money Bank, iar in 2013 a obtinut 3 Golden Drums si un Silver Drum pentru Lego, Radionet si Bratislava Zoo. In 2012, a obtinut Argint la Epica Awards pentru Harley Davidson, shortlist la Cannes pentru campania Carturesti, Silver Effie pentru ”Save Lives Foundation” si Gold Effie pentru campania “Don’t ignore me” in 2011.

Noul Director de Creatie are in portofoliul sau numeroase distinctii, printre cele mai valoroase fiind locul doi pentru cel mai bun Director de Creatie in Slovacia- 2013, iar in 2012 a fost desemnat al patrulea copywriter din lume conform Luerzer’s Archive. Sub conducerea creativa a acestuia, in 2013, JANDL devine Agentia anului in Slovacia si este recunoscuta la Golden Drum Festival ca fiind ce-a de a doua cea mai buna agentie independenta.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Investiție de 400.000 de euro în tehnologie dentară: Dental Elite își extinde rețeaua cu a patra clinică

Dental Elite, lanț de clinici ce oferă tratamente dentare complete în București și Brașov, se extinde prin lansarea celei de-a…

8 minute ago

Moromeții 3 a debutat la premiera de gală cu sala plină

Unul dintre cele mai așteptate filme ale anului, Moromeții 3, a avut premiera miercuri 13 noiembrie, în Sala „Ion Caramitru”…

14 minute ago

LooLoo Kids primește al doilea „buton de diamant” din partea YouTube pentru canalul său în limba spaniolă

YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba…

2 ore ago

Dezvoltarea unei societăți de avocatură prin echipe specializate în nișe de drept

JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…

2 ore ago

Dispozitivele pentru diabet generează vânzări de 37 milioane de lei anual, cu cifre în creștere

Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop, estimează vânzări de 37 de…

3 ore ago

Trendyol a vândut 1.6 milioane de articole la Black Friday în România

Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, a vândut 1,64 milioane de articole în prima sa campanie…

3 ore ago