Eugen Suman este noul Director de Creatie al agentiei Kubis Interactive.
De peste 8 ani in publicitate, timp in care a lucrat pentru agentii precum McCann Praga, Young &Rubicam Praga, JANDL Bratislava si freelancer la BBH si TAG din Londra, Eugen Suman nu se afla la primul contact cu piata romaneasca de publicitate, el fiind copywriter in trecut pentru agentii precum Graffiti BBDO, Grey, Ex Aequo si Godmother.
Printre premiile obtinute pentru proiectele in care a fost implicat, se numara, in 2014, un bronz la PIAF pentru Lego, bronz la ADC* Global si shortlist la Cannes pentru Harley Davidson, bronz si argint la ADC* CZ Awards pentru Teatrul National din Cehia si GE Money Bank, iar in 2013 a obtinut 3 Golden Drums si un Silver Drum pentru Lego, Radionet si Bratislava Zoo. In 2012, a obtinut Argint la Epica Awards pentru Harley Davidson, shortlist la Cannes pentru campania Carturesti, Silver Effie pentru ”Save Lives Foundation” si Gold Effie pentru campania “Don’t ignore me” in 2011.
Noul Director de Creatie are in portofoliul sau numeroase distinctii, printre cele mai valoroase fiind locul doi pentru cel mai bun Director de Creatie in Slovacia- 2013, iar in 2012 a fost desemnat al patrulea copywriter din lume conform Luerzer’s Archive. Sub conducerea creativa a acestuia, in 2013, JANDL devine Agentia anului in Slovacia si este recunoscuta la Golden Drum Festival ca fiind ce-a de a doua cea mai buna agentie independenta.
Dental Elite, lanț de clinici ce oferă tratamente dentare complete în București și Brașov, se extinde prin lansarea celei de-a…
Unul dintre cele mai așteptate filme ale anului, Moromeții 3, a avut premiera miercuri 13 noiembrie, în Sala „Ion Caramitru”…
YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba…
JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…
Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop, estimează vânzări de 37 de…
Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, a vândut 1,64 milioane de articole în prima sa campanie…