Marketing Stiri

Schimbari in creatia Kubis

6 aug. 2014 < 1 min

Schimbari in creatia Kubis

Reading Time: < 1 minut

Eugen Suman este noul Director de Creatie al agentiei Kubis Interactive.

De peste 8 ani in publicitate, timp in care a lucrat pentru agentii precum McCann Praga, Young &Rubicam Praga, JANDL Bratislava si freelancer la BBH si TAG din Londra, Eugen Suman nu se afla la primul contact cu piata romaneasca de publicitate, el fiind copywriter in trecut pentru agentii precum Graffiti BBDO, Grey, Ex Aequo si Godmother.

Printre premiile obtinute pentru proiectele in care a fost implicat, se numara, in 2014, un bronz la PIAF pentru Lego, bronz la ADC* Global si shortlist la Cannes pentru Harley Davidson, bronz si argint la ADC* CZ Awards pentru Teatrul National din Cehia si GE Money Bank, iar in 2013 a obtinut 3 Golden Drums si un Silver Drum pentru Lego, Radionet si Bratislava Zoo. In 2012, a obtinut Argint la Epica Awards pentru Harley Davidson, shortlist la Cannes pentru campania Carturesti, Silver Effie pentru ”Save Lives Foundation” si Gold Effie pentru campania “Don’t ignore me” in 2011.

Noul Director de Creatie are in portofoliul sau numeroase distinctii, printre cele mai valoroase fiind locul doi pentru cel mai bun Director de Creatie in Slovacia- 2013, iar in 2012 a fost desemnat al patrulea copywriter din lume conform Luerzer’s Archive. Sub conducerea creativa a acestuia, in 2013, JANDL devine Agentia anului in Slovacia si este recunoscuta la Golden Drum Festival ca fiind ce-a de a doua cea mai buna agentie independenta.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: