Carmen Dincă preia poziția de director de marketing al grupului DONA, urmând să fie responsabilă de dezvoltarea brandului Farmacia DONA.
Carmen Dincă lucrează în marketing din 1992, la Colgate Palmolive, unde a ocupat pe rând mai multe poziţii cheie, atât în cadrul filialei din România, cât şi din Ungaria.
Ulterior, a ocupat roluri de marketing în companii precum Wella România şi Coca-Cola România, iar din 1997 a intrat în echipa Wrigley – inițial România, ulterior Balkan East, până în 2009.
În 2010, şi-a fondat propria agenţie de marketing.
Grupul DONA are o cifră de afaceri de peste 230 milioane euro, reunește 318 de farmacii deținute de 12 companii antreprenoriale cu capital privat românesc și peste 2500 de profesioniști în domeniul sănătății.
Lunar, peste 2 milioane de oameni trec pragul Farmaciilor DONA, în toată țara.
Cu puțin timp în urmă am avut un eveniment la Oradea, împreună cu prietena mea Andreea Roșca și cu ceilalți…
În primele două luni de toamnă, numărul turiștilor internaționali care au mers în vacanță în Egipt a crescut cu aproape…
Fundația Culturală Gaudium Animae invită publicul în data de 26 noiembrie, de la ora 19:00, în Aula Bibliotecii Centrale Universitare…
Un nou proiect cultural al Asociației Urbandada a completat scena culturală românească în această toamnă - spectacolul „ORFANI”, în regia…
Revista Haute Culture le dă pasionaților de colaje ocazia de a transforma numerele sale de colecție în noi opere de…
Opera Națională București prezintă joi, 28 noiembrie, ora 19:30, un concert de gală intitulat Ziua Națională a României pe scena…