Schimbare în marketingul farmaciilor DONA
Reading Time: < 1 minutCarmen Dincă preia poziția de director de marketing al grupului DONA, urmând să fie responsabilă de dezvoltarea brandului Farmacia DONA.
Carmen Dincă lucrează în marketing din 1992, la Colgate Palmolive, unde a ocupat pe rând mai multe poziţii cheie, atât în cadrul filialei din România, cât şi din Ungaria.
Ulterior, a ocupat roluri de marketing în companii precum Wella România şi Coca-Cola România, iar din 1997 a intrat în echipa Wrigley – inițial România, ulterior Balkan East, până în 2009.
În 2010, şi-a fondat propria agenţie de marketing.
Grupul DONA are o cifră de afaceri de peste 230 milioane euro, reunește 318 de farmacii deținute de 12 companii antreprenoriale cu capital privat românesc și peste 2500 de profesioniști în domeniul sănătății.
Lunar, peste 2 milioane de oameni trec pragul Farmaciilor DONA, în toată țara.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz