Pe măsură ce platforma se dezvoltă, comunitatea din Europa are în continuare o importanță deosebită pentru TikTok. În doar patru ani, compania a continuat să investească în regiune, iar în prezent mii de angajați lucrează pentru a păstra platforma un loc sigur, incluziv și autentic pentru comunitatea creativă de peste 100 de milioane de persoane din Europa.
În ultimii ani, TikTok și-a luat angajamentul de a construi încrederea comunității prin și mai multă transparență – fie că este vorba despre rapoartele trimestriale pentru aplicarea Regulilor Comunității, semnarea voluntară a Codurilor privind dezinformarea și discursul motivat de ură sau dezvoltarea platformei API de cercetare. De curând, TikTok a luat parte la procesul colaborativ de creare a Codului Consolidat de Bune Practici privind Dezinformarea al UE, iar compania este încântată să anunțe astăzi primul raport de referință în cadrul noului Cod, având la bază activitatea platformei în calitate de semnatar al codului anterior.
De la publicarea noului Cod din iunie 2022, TikTok a lucrat intens alături de Grupul operativ permanent al Codului și alte subgrupuri pentru a oferi cât mai multe detalii legate de platformă. Acest lucru face parte din eforturile continue ale TikTok de a implementa cerințele Actulului legislativ pentru serviciile digitale (Digital Service Act), în cadrul căruia va funcționa noul Cod. De asemenea, demonstrează angajamentul ferm al companiei în legătură cu adoptarea și îndeplinirea obligațiilor, ca platformă responsabilă și de încredere.
Primul raport de referință al TikTok include peste 2.500 data points din cadrul a 30 de țări membre UE și SEE și acoperă ultimele trei luni ale anului 2022. Printre cele mai importante aspecte se numără:
Platforma este încântată să ofere aceste detalii pentru prima dată si recunoaște că sunt în continuare o mulțime de lucruri de făcut. Prin urmare, în următoarele luni, TikTok va investi într-o serie de initiațive, precum:
TikTok consideră că Codul de Bune Practici privind Dezinformarea reprezintă un pas important pentru industrie. În calitate de platformă mai nouă, compania consideră că se află într-o poziție unică de a inova în căutarea de soluții pentru provocările de lungă durată din industrie. TikTok va continua să investească masiv pe măsură ce va colabora cu alte organizații pentru a combate dezinformarea și promova experiențe online autentice pentru comunitate.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…