Pe măsură ce platforma se dezvoltă, comunitatea din Europa are în continuare o importanță deosebită pentru TikTok. În doar patru ani, compania a continuat să investească în regiune, iar în prezent mii de angajați lucrează pentru a păstra platforma un loc sigur, incluziv și autentic pentru comunitatea creativă de peste 100 de milioane de persoane din Europa.
În ultimii ani, TikTok și-a luat angajamentul de a construi încrederea comunității prin și mai multă transparență – fie că este vorba despre rapoartele trimestriale pentru aplicarea Regulilor Comunității, semnarea voluntară a Codurilor privind dezinformarea și discursul motivat de ură sau dezvoltarea platformei API de cercetare. De curând, TikTok a luat parte la procesul colaborativ de creare a Codului Consolidat de Bune Practici privind Dezinformarea al UE, iar compania este încântată să anunțe astăzi primul raport de referință în cadrul noului Cod, având la bază activitatea platformei în calitate de semnatar al codului anterior.
De la publicarea noului Cod din iunie 2022, TikTok a lucrat intens alături de Grupul operativ permanent al Codului și alte subgrupuri pentru a oferi cât mai multe detalii legate de platformă. Acest lucru face parte din eforturile continue ale TikTok de a implementa cerințele Actulului legislativ pentru serviciile digitale (Digital Service Act), în cadrul căruia va funcționa noul Cod. De asemenea, demonstrează angajamentul ferm al companiei în legătură cu adoptarea și îndeplinirea obligațiilor, ca platformă responsabilă și de încredere.
Primul raport de referință al TikTok include peste 2.500 data points din cadrul a 30 de țări membre UE și SEE și acoperă ultimele trei luni ale anului 2022. Printre cele mai importante aspecte se numără:
Platforma este încântată să ofere aceste detalii pentru prima dată si recunoaște că sunt în continuare o mulțime de lucruri de făcut. Prin urmare, în următoarele luni, TikTok va investi într-o serie de initiațive, precum:
TikTok consideră că Codul de Bune Practici privind Dezinformarea reprezintă un pas important pentru industrie. În calitate de platformă mai nouă, compania consideră că se află într-o poziție unică de a inova în căutarea de soluții pentru provocările de lungă durată din industrie. TikTok va continua să investească masiv pe măsură ce va colabora cu alte organizații pentru a combate dezinformarea și promova experiențe online autentice pentru comunitate.
La primul eMAG Black Friday la care au participat, în 2018, Daniel Blaga și echipa Zoopie credeau că sunt gata…
Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale…
Silvia Ion, Managing Partner, Horeca Insight și co-organizator Food Service & Hospitality Expo ne-a vorbit despre noutățile pe care le…
Bitcoin și-a doborât din nou recordul, atingând un maxim istoric de 75.000 USD, depășind recordul din martie 2024 de 73.738…
Donald Trump este foarte aproape de un nou mandat în funcția de președinte al Statelor Unite ale Americii, după cei…
Flip.ro, start-up-ul românesc care promovează economia circulară prin recondiționarea telefoanelor, tabletelor, precum și a ceasurilor smart sau laptopurilor, pregătește o…