Schimbare in strategia de comunicare
Reading Time: 2 minuteBrandul Vegeta, aflat in portofoliul companiei croate Podravka, isi schimba strategia de comunicare de brand si lanseaza o campanie de promovare in mediul online.
In conditiile in care cei mai multi dintre clientii sai fac parte din segmentul matur, brandul urmareste acum sa se apropie de segmentul consumatorilor tineri din Romania. In acest scop, a dezvoltat o noua platforma de comunicare, cu accent pe componenta emotionala a gatitului, mai mult decat cea pragmatica.
“De ce sa ne limitam la retete si la timp? Vegeta nu vorbeste despre gatit sau despre retete. Vegeta vorbeste despre emotii si momente”, explica esenta campaniei Cristina Ghiurluc, director de marketing al companiei Podravka.
In cadrul campaniei a fost relansata pagina de Facebook a brandului, iar pe 18 martie a fost prezentata aplicatia Reteta cuplului, unde cei care participa au sansa de a castiga produse Vegeta personalizate, iar marele premiu va consta in popularizarea povestii de dragoste a castigatorului prin intermediul unor bannere online si a propriei pagini web.
In primele doua saptamani de functionare, aplicatia Reteta cuplului a generat aproape 1000 de retete ale cuplului.
Strategia de comunicare Vegeta in social media mai include si conturi de Youtube, Instagram si Pinterest.
De asemenea, brandul a initiat un concurs prin care isi va selecta bloggerul oficial. Printre altele, acesta va participa alaturi de Vegeta la actiuni de implicare sociala, la centre de plasament pentru copii.
In plus, printre actiunile de comunicare pe care Vegeta le va avea in perioada urmatoare se numara si activari in marile lanturi de hypermarketuri. In decursul acestui an, compania are ca obiectiv cresterea volumului de vanzari si o mai mare vizibilitate in-store.
Noua strategie de comunicare a Vegeta este implementata de agentia de comunicare integrata Pastel.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz