Business

Schimbare în managementul Sanofi România și Moldova

Reading Time: < 1 minut

Începând cu data de 1 mai 2020, Iulia Ionescu este noul Country Lead Sanofi România și Moldova, poziție anterior deținută de  Pascal Robin, care a își continuă parcursul profesional cu o nouă poziție de conducere, într-o altă filială a grupului Sanofi. Este prima dată în aproape 10 ani când această poziție este preluată de un cetățean român, conducerea activității din România fiind asigurată până acum de expați.

De formație medic și cu experiență de peste 20 ani în industria farmaceutică, dr. Iulia Ionescu este Directorul General al Diviziei General Medicines Sanofi România și Moldova (diabet, boli cardiovasculare și medicamente mature) și Execution Excellence Lead South Europe MCO, funcții pe care le va exercita în continuare.

Absolventă a programului MBA din cadrul Open University School, Marea Britanie, Iulia Ionescu a ocupat diverse funcții în departamentele de marketing și vânzări în cadrul Sanofi România și, începând cu anul 2005, a preluat poziții de conducere. Are experiență în arii terapeutice diverse precum: cardiovascular, tromboză, neurologie, reumatologie, oncologie, diabet și asistență primară, asigurând managementul unor echipe numeroase și proiecte complexe. Are experiență regională obținută în perioada în care a deținut funcția de Business Unit Director pentru Divizia de Diabet din Bulgaria și din poziția de Excellence Execution Lead pentru organizația regională Sanofi – South Europe MCO.

Sanofi România are o cifră de afaceri de 306 milioane euro și o cotă de piață de 5,7% în valoare . Compania asigură un volum anual de peste 37 de milioane de cutii de medicamente, în 51 de arii terapeutice, printr-un portofoliu diversificat de aproximativ 150 de produse². Sanofi a investit în ultimii ani, în România, aproximativ 4,5 milioane de euro în proiecte de cercetare și dezvoltare.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

19 minute ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

48 de minute ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

2 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

5 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

6 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

8 ore ago