Schimbare in managementul GMP
Reading Time: 2 minuteIncepand cu 1 mai, Andreea Nemens devine director general al GMP Advertising. Felix Tataru, fondatorul agentiei care a detinut aceasta functie pana acum, se retrage complet din management pentru a se dedica grupului GMP din pozitia de presedinte.
In ultimii trei ani, Andreea Nemens a ocupat functia de director executiv al GMP, ocupandu-se de activitatea operationala a agentiei, adica departamentele de creatie, strategie, client service, productie AV si graphic design. Odata cu noua functie va avea responsabilitati legate de managementul strategic si cel financiar si va asigura reprezentativitatea agentiei.
In calitate de Presedinte al GMP Group, Felix Tataru va continua sa asigure integrarea serviciilor oferite clientilor din agentiile partenere.
“Dupa sapte ani de prezenta in GMP si la 18 ani de la fondarea agentiei, Andreea devine GM-ul companiei. Este un moment important, pregatit impreuna in ultimii trei ani si cred ca Andreea va aduce noi perspective dezvoltarii agentiei in folosul colegilor, clientilor si consumatorilor nostri”, a declarat Felix Tataru, presedinte al grupului GMP.
Andreea Nemens are 37 de ani si s-a alaturat GMP Advertising la inceputul lui 2009 in pozitia de Group Account Director pentru contul Timisoreana, iar de la sfarsitul aceluiasi an a devenit Client Service Director. In noiembrie 2012, a devenit directorul executiv al agentiei.
GMP Advertising a fost fondata in 1998. In 2007, agentia a castigat primul leu romanesc la Festivalul de la Cannes. Este singura agentie care detine doua Grand Effie-uri pentru acelasi brand – Timisoreana. La inceputul anului 2014, GMP Advertising a incheiat un parteneriat cu Jung von Matt, cea mai premiata retea independenta din Europa si in top 3 retele independente la nivel global. GMP Advertising este singura agentie din istoria Golden Drum care a primit de doua ori titlul de Agentia Independenta a anului si este pe locul 2 in topul Effie local din 2015. Conform studiului AdMarket 2015, comandat de UAPR (Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania) si realizat de D&D Research, pe un esantion de 235 oameni de marketing din 183 de companii, GMP Advertising este cea buna agentie independenta din Romania si in top 3 agentii din Romania in ceea ce priveste creativitatea, strategia, abilitatile digitale, B2B marketing si satisfactia clientilor in legatura cu performanta agentiei.
Portofoliul actual al agentiei include branduri precum: Itsy Bitsy, Timisoreana, Ciucas, Telekom, Federatia Romana de Fotbal, Omniasig, Banat Bun, Grundig, Lactalis, Ministerul Culturii – Proiectul Cumintenia Pamantului (in ordine cronologica).
GMP Advertising face parte din GMP Group, alaturi de WEBSTYLER, GMP PR, Point Public Affairs, GO Studio si Chapter 4.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz