Schimbare în echipa de marketing a Unilever SCE
Reading Time: < 1 minutIrina Urechean este din 1 iulie noul director de marketing al categoriei Home Care din cadrul Unilever South Central Europe.
Ea preia noul rol de la Monica Tamaș, care până în prezent a coordonat activitatea de marketing pentru categoriile Home Care și Beauty & Personal Care.
Irina s-a alăturat echipei Unilever în 2010, iar timp de 10 ani experiența ei în marketing s-a conturat în fiecare dintre diviziile grupului Unilever – de la înghețată și Food, la Beauty & Personal Care și Home Care. Cele mai recente proiecte pe care și-a lăsat amprenta sunt lansarea brandului Plant Line în România în 2019 și relansarea la nivel de comunicare și packaging a brandului Dero, la începutul lui 2020.
Începând cu 1 iulie, Monica Tamaș va continua să coordoneze strategiile de marketing pentru categoria Beauty & Personal Care, în rolul de Director Marketing Beauty & Personal Care USCE, având în portofoliu branduri precum Dove, Dove Men+Care, Clear, Rexona sau Plant Line.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz