Schimbare de imagine pentru Kaufland România
Reading Time: 2 minuteÎncepând din această vară, Kaufland are un logo nou și și-a reînnoit design-ul magazinelor, publicația companiei și website-ul. Reînnoirea identității Kaufland România se subscrie îndemnului lansat prin campania „Noul Tu trăiește fresh.
În magazine, transformările de design sunt îmbinate cu o nouă configurație, pentru un traseu al cumpărăturilor mai rapid și mai ușor. Printre schimbări se numără un nou sistem de ghidaj prin pictograme ce semnalizează categoriile de produse sau servicii, dar și o nouă segmentare a spațiului și rafturilor, cu scurtături printre raioane, pentru facilitarea orientării. De asemenea, și galeriile comerciale din incinta magazinelor Kaufland vor fi reamenajate.
Noul website Kaufland este mai intuitiv și integrează un sistem de navigare mai ușor, cu noi mecanisme prin care ajută clienții să-și planifice rapid cumpărăturile. De exemplu, afișarea automată a celui mai apropiat magazin și ofertele personalizate ale acestuia, pe baza locației GPS sau a IP-ului, sau sincronizarea listei de cumpărături cu cea din aplicația mobilă Kaufland K-App.
Publicația tipărită Kaufland a fost transformată într-un ghid de cumpărături, cu format de revistă, tip A4 și rubrici mai ușor de parcurs, cu oferte și idei de rețete.
Campania “Noul Tu trăiește fresh” reunește exemple de inspirație pe care le Kaufland le oferă clienților, de-a lungul anului, în magazine, în online și prin evenimente.
Kaufland este una dintre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1200 de magazine în 7 țări și o rețea de 115 magazine în România.
Peste 50% din produse vândute în Kaufland România sunt de proveniență locală.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz