Scaderi ale tirajelor in trimestrul trei
Reading Time: 2 minuteBRAT a publicat cifrele de difuzare pentru 116 publicatii, aferente perioadei iulie – septembrie 2014.Foto: Dreamstime
Fata de trimestrul anterior se observa o scadere a mediei tirajului tiparit cu aproximativ 0.41% si a tirajului vandut cu aproximativ 2.09%. Tirajul difuzat a inregistrat o crestere de aproximativ 1.38%.
Fata de trimestrul similar al anului 2013 se observa o crestere a mediei tirajului tiparit cu aproximativ 7.38% si a tirajului difuzat cu aproximativ 7.75%. Tirajul vandut a inregistrat o scadere de aproximativ 15.1%.
Comparatia cu trimestrul anterior in ceea ce priveste cotidienelor nationale releva cifrele de mai jos:
Cel mai mare tiraj brut in perioada iulie – septembrie, l-a avut Click (160.335), urmat de Libertatea (109.827) si Gazeta Sporturilor (28.362).
Cel mai vandut ziar din categoria „quality” in perioada iulie – septembrie 2014 a fost Evenimentul Zilei (tiraj brut: 20.659; total difuzat: 14.565).
Pe segmentul publicatii economice, clasamentul vanzarilor medii in trimestrul trei al acestui an este ocupat de Ziarul Financiar (8.817), urmat de Biz (7.252), Business Magazin (6.644), Forbes (6.102) si Capital (5.060)
Evolutia primelor 10 cotidiene locale/regionale comparativ cu trimestrul anterior:
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz