Publicitate

savana ULTRA REZIST începe armonia de acasă, sub semnătura MullenLowe România

Reading Time: 3 minute

MullenLowe România semnează campania de comunicare savana ULTRA REZIST cu noua tehnologie Intelligent Particles pentru Fabryo Corporation – companie a grupului AkzoNobel în România.

Campania are ca obiectiv promovarea produsului vedetă – vopseaua albă savana ULTRA REZIST – acum cu tehnologia nouă Intelligent Particles care oferă o rezistență dublă la pătare și murdărire, față de rețeta anterioară.

În primul rând, petele dificile se șterg ușor, chiar și după o perioadă mai îndelungată (zile sau săptămâni), mirosul produsului este unul redus (înainte și după aplicare), aplicarea e ușoară și fără stropiri, iar rețeta este mult mai prietenoasă cu mediul înconjurător. În plus, finisajul pereților rezistă la spălări multiple.

Astfel, se poate spune că respiri ușurat când redecorezi cu savana ULTRA REZIST, atât la propriu, cât și la figurat. De aici decurge și beneficiul emoțional – savana aduce armonia în casă pentru că nu mai ai grija petelor.

Toate aceste calități ale savana ULTRA REZIST sunt ilustrate prin două spoturi TV care poartă semnătura MullenLowe România. Un TVC și un demo prezintă doi gemeni care fac totul la dublu – joaca, murdărirea, iar apoi curățarea. Joaca este în toi, murdăria își face apariția, dar curățarea e rapidă și ușoară. La finalul zilei pereții sunt fresh, iar în casă este armonie.

„savana este un brand progresist, preocupat să vină mereu cu soluții care să îi ajute pe clienții săi să își exprime creativitatea, dar și să le ușureze viața, de la actul în sine al zugrăvitului și până când pereții devin „martori” ai momentelor de relaxare, joacă, distracție. Momente care trebuie savurate din plin, fără grija acelui „aoleu, ne-a luat valul, oare mai iese pata?”.

În 2006, savana a adus în România prima vopsea albă rezistentă la pătare și murdărire, care a devenit un reper în industrie și soluția sigură pentru români, cunoscută astăzi ca savana ULTRA REZIST. În 2022, savana ULTRA REZIST evoluează și vine cu noua tehnologie Intelligent Particles. Aceasta combină macro-particulele, ce împiedică murdăria să pătrundă, cu micro-particulele care dau rezistența finisajului la spălări multiple.

Astfel, înlăturăm clienților noștri nu doar grija „oare se mai șterg petele de pe pereți?”, ci le oferim și liniștea că ele se pot șterge ușor chiar dacă nu le-au observat („s-a prelins în spatele canapelei”) sau dacă nu au avut timp câteva zile să curețe pereții.

Noua tehnologie aduce mai multe beneficii, pe care ne-am dorit să le facem cunoscute consumatorilor prin spoturile realizate pentru savana ULTRA REZIST vopsea albă, alături de echipa MullenLowe România. Îi mulțumim partenerului MullenLowe pentru soluția creativă care ne ajută să comunicăm ușor românilor toate noutățile pe care le-am pregătit pentru ei”, a declarat Alexandra Chirică, Director Strategie & Marketing, Fabryo Corporation – companie a grupului AkzoNobel în România.

„Provocarea a fost nu doar să transpunem beneficiile funcționale ale produsului în situații și gesturi firești, ușor de reținut și cu care consumatorii să rezoneze, ci, mai ales, să transmitem spiritul savana într-un beneficiu emoțional mai presus de orice calități tehnice. I-am spus “armonie în casă” și e despre copiii care își permit să fie copii, despre părinții moderni care nu se mai stresează pentru nimicuri și despre schimbarea de perspectivă, dincolo de schimbarea pereților.

Mama gemenilor vede “oportunitatea” din “criza murdăririi” și alege să-i ajute pe copiii ei să-și dezvolte potențialul, în loc să-i certe. Petele se șterg oricum ușor și mai târziu. Petele nici nu mai au rol principal pentru că nu mai reprezintă un motiv de îngrijorare”, a spus Florian Langa, Senior Copywriter, MullenLowe România.

Echipele implicate în campanie:

MullenLowe România: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Dan Drăgan (Senior Art Director), Florian Langa (Senior Copywriter), Solomiea Mircea (Art Director), Adrian Radu (AV Director), Andra Panaitescu (Client Service Director), Anca Duță (Account Director), Silviu Clinciu (Account Manager)

Fabryo Corporation – companie a grupului AkzoNobel în România: Alexandra Chirica (Director Strategie & Marketing), Angelica Căliman (Category Marketing Manager)

Romanita Oprea

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

2 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

11 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

16 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

17 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

17 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

17 ore ago