Samsung: Pass the Heartbreak
Reading Time: 2 minuteDecenii la rând, Italia a fost favorita Campionatului Mondial, adjudecându-şi Cupa de patru ori. România, pe de altă parte, a fost în ultimii 20 de ani cel mai grozav căpitan de pe bară, ratând cinci campionate mondiale. Totul s-a schimbat însă pe neaşteptate în 2018, când italienii au ratat calificarea la Campionatul Mondial pentru prima dată în 60 de ani.
Samsung România a realizat că numai fraţii români vor putea înţelege amploarea tragediei prin care trece Italia. A decis, astfel, să înceapă un schimb de experiențe prin intermediul Pass the Heartbreak, un show online derulat pe pagina de Facebook a Samsung România, prin care un suporter român cu experienţă i-a ajutat pe italieni să facă faţă absenţei de la Cupa Mondială, oferindu-le sfaturi sincere. Produsele Samsung au făcut parte din soluţia lui. Şi, pentru mai multă interactivitate, gazda a invitat utilizatorii să contribuie cu propriile lor sfaturi pentru italieni.
Astfel, pe Facebook s-au adunat foarte multe comentarii – unele din partea celor mai neaşteptaţi consilieri, printre care fotbalistul Ciprian Marica. Inima fostului titular în naționala tricoloră s-a frânt de trei ori la rând, la rundele de calificare pentru Cupa Mondială încheiate fără succes (2006, 2010 și 2014).
”Scopul campaniei Pass the Heartbreak a fost să îi aducem pe români și italieni mai aproape, prin intermediul tehnologiei. Pentru a reuși, am îmbinat spiritul latin al suporterilor de fotbal şi produsele noastre de ultimă generație, cu caracteristici universale (Samsung S9, QLED TV, Samsung Refrigerator, Samsung Powerbot). Acest mix a funcționat și, în acest an, românii sunt marii câștigători la Campionatul Mondial de Sfaturi”, spune Ioana Mârzac-Sigarteu, Manager Corporate Communication la Samsung România.
”Toate brandurile vor să strălucească la Cupa Mondială, pentru a atrage atenția iubitorilor de fotbal. Dar cu o astfel de aglomerare, nu este ușor să câştigi puncte la vizibilitate. Soluția noastră a fost o inovație de format, un show în care social media își demonstrează puterea unificatoare”, spune Ioana Zamfir, Director de Creație la Centrade Cheil.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz