Samsung – lider pe piata de televizoare din Romania
Reading Time: 2 minuteSamsung Electronics Romania anunta ca, la finele celui de-al doilea trimestru al anului, avea o cota de piata de 30% in valoare si 25% in volum pe categoriile de Consumer Electronics pe care este prezent. Compania este lider pe piata televizoarelor, a cuptoarelor cu microunde si aspiratoarelor si se situeaza pe locul doi pe piata frigiderelor si a aparatelor de aer conditionat cu inverter.
Pe segmentul televizoarelor, Samsung este lider atat in volum, cat si in valoare, cu o cota de piata valorica de 50%, fiind pe primul loc atat pe segmentul Smart TV, cat si pe UHD. Potrivit companiei, piata de Smart TV din Romania si-a dublat volumul.
Pe piata de frigidere, Samsung a avut o crestere de peste 35% in valoare, iar pe cea de masini de spalat a inregistrat in primul semestru un ritm de crestere de circa 20% comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent. Brandul are o cota de 15% din piata frigiderelor, in valoare. Principalul motor de crestere a fost gama de frigidere No Frost, unde Samsung se apropie de o cota de piata valorica de 50%.
In ceea ce priveste piata masinilor de spalat, Samsung a avut o crestere cu 5% peste media pietei, obtinand o cota de piata de aproximativ 10% atat in volum, cat si in valoare. Brandul este lider si pe piata aspiratoarelor, cu o cota de 27%. Samsung a inregistrat cresteri de aproape 40% in volum si de circa 30% in valoare. Compania este prezenta pe piata locala si cu produse pe segmentul cuptoarelor cu microunde, unde anul acesta a obtinut o cota de piata de circa 40% atat in volum cat si in valoare, fata de 30% anul trecut.
„Ne propunem sa ne consolidam locul pe care l-am obtinut pe piata si, de asemenea, ne dorim sa avansam pe categorii de produse precum masinile de spalat, unde tintim sa ajungem in top 3 cat mai curand”, a declarat Victor Armaselu, director Consumer Electronics la Samsung Electronics Romania.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz