Marketing Stiri

Samsung lanseaza “The Anthem” pentru Jocurile Olimpice

22 iul. 2016 2 min

Samsung lanseaza “The Anthem” pentru Jocurile Olimpice

Reading Time: 2 minute

In continuarea campaniei pentru Jocurile Olimpice, Samsung Electronics, sponsor global al evenimentului sportiv la categoria Wireless Communications Equipment, lanseaza filmul “The Anthem”.  Cu versuri din mai multe imnuri nationale amestecate pentru a crea un singur imn, videoclipul  incurajeaza depasirea barierelor si a limitelor geografice.

“The Anthem” incepe cu o tanara din Australia care intoneaza imnul national al Botswanei cu un Samsung Galaxy S7 edge. Pe parcursul videoclipului, smartphone-ul calatoreste prin toate colturile lumii, inregistrand si distribuind vocile fanilor si ale atletilor cantand versuri din imnurile altor tari.

Atletii protagonisti ai videclipului:

Tom Daley (Marea Britanie, inot) – medaliat cu bronz la Jocurile Olimpice de la Londra din 2012, proba sarituri de la 10 metri

Alysia Montano (SUA, atletism) – locul al cincilea la Jocurile Olimpice de la Londra din 2012, proba de 800 de metri

Arnaud Assoumani (Franta, atlet la Jocurile Paralimpice) – medaliat la Jocurile Olimpice de la Londra din 2012 de doua ori cu medalia de argint la saritura tripla F46 si la saritura in lungime F46; medaliat cu aur la Jocurile Paralimpice de la Beijing din 2008 la saritura in lungime F46; medaliat cu bronz la Jocurile Paralimplice de la Atena 2004 la saritura in lungime F46

Margret Rumat Rumat Hassan (Sudanul de Sud, atletism)

Shelley Watts (Australia, box)

Gabriel Medina (Brazilia, surf) – campion mondial WSL 2014

Acesti atleti vor aparea in mai multe materiale digitale si destinate retelelor sociale, care vor fi lansate odata cu Jocurile Olimpice de la Rio 2016 si care le vor spune povestile despre depasirea barierelor si a obstacolelor.

Anul acesta, Samsung si-a inceput campania prin scurtmetrajul tip documentar A Fighting Chance, care prezinta povestea inspirationala a patru olimpici plini de speranta, ce s-au luptat cu constrangerile si si-au depasit limitele, totul pentru a face istorie pentru tara lor. Apoi, Samsung a continuat cu The Chant, care celebreaza progresul facut de catre atleti si fani prin dispozitivele Galaxy S7 edge si Gear IconX, care ii ajuta sa invinga orice fel de distanta si sa ramana mereu conectati.

Samsung a inceput sa se implice in cadrul Jocurilor Olimpice ca sponsor local al Jocurilor Olimpice de la Seoul din 1988. Incepand cu Jocurile Olimpice de Iarna de la Nagano din 1998, compania si-a continuat sprijinul pentru miscarea Olimpica in calitate de partener global in categoria Wireless Communications Equipment, prin propria platforma de comunicare wireless numita Wireless Olympic Works (WOW) si dispozitive mobile.

Samsung va continua sa fie Partener Olimpic Global si in 2016 la Rio, in 2018 la PyeongChang si in 2020 la Tokyo.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: