Samsung extinde perioada de garanție pentru produsele sale
Reading Time: < 1 minutSamsung România a anunță extinderea garanțiile tuturor produselor sale, a căror perioadă de garanție urmează să expire între 15.03.2020 și 15.06.2020.
Astfel, utilizatorii aflați în această situație vor primi gratuit o prelungire a garanției până la 15.07.2020. Clienții nu trebuie să acționeze în vreun fel pentru ca prelungirea să intre în vigoare.
Pentru clienții care întâmpină probleme și nu pot sau nu doresc să părăsească domiciliul, compania coreeană oferă dejaserviciul de asistență de la distanță, lansat în urmă cu trei ani.
De asemenea, Samsung pune la punem la dispoziția clienților un nou serviciu de colectare a smartphone-urilor care necesită intervenția fizică a specialiștilor companiei. Astfel, un angajat al diviziei de service Samsung sau un curier va colecta telefoanele cu probleme tehnice, urmând să fie returnate clienților dispozitivele reparate în cel mai scurt timp. Toate telefoanele care ajung în service beneficiază gratuit de dezinfectare.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz