Samsung, Creative Marketer of the Year 2016 la Cannes Lions
Reading Time: < 1 minutSamsung Electronics primeste titlul de “Creative Marketer of the Year” 2016 din partea Cannes Lions International Festival of Creativity.
Premiul este oferit companiilor care au avut campanii creative, cu reusite exceptionale si cu impact major in marketing.
Printre campaniile Samsung din 2015 se numara: “Look at me”, dedicata copiilor ce sufera de autism, “Safety Truck”, pentru siguranta drumurilor, “Every Day is Day One”, pentru atleti si “Center Stage”, pentru o noua experienta a consumatorilor in magazine, iar printre agentiile cu care a colaborat se afla: CheilWorldwide, Leo Burnett si 72&Sunny.
Cea de a 63-a editie a Festivalului International de Creativitate Cannes Lions se va desfasura intre 18 si 25 iunie 2016, avand peste 15.000 de participanti din peste 95 de tari.
Foto: © Hel080808 | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz